kenmyh Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Hey! Jeg skal snart inn og godkjenne coiloversa mine, men lurer på et par ting. Har lest ganske mange plasser, ganske mye forskjellig. Noen sier at man skal over en kloss som er 11 cm høy, og 8 cm lang og like brei som bilen, andre sier 11 høy, 80 lang og like brei som bilen. Så var er rett? Og hvor sannsynelig er at de bruker en slik kloss. Jeg kommer ikke over en som er 8 cm lang, men en som er 80 lang er ikke no problem. Også, hva er rett ang. bakkeklaring? 8 cm eller 11 cm? Har lest at begge er rett, men på hver sin måte Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 de pleier og si, 10 cm, midtunder bilen, 40 cm fram og bak for klossen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Jeg var nettopp inne og godkjente og da var det ikke snakk om noen klosser, men så er ikke min bil så lav akkurat. I og med at du har coilovers, kan du ikke bare sette det til en mer "fornuftig" høyde og godkjenne den slik? Så senke litt mer i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Joda, det går an og heve den litt også. Men var det med forstillinga og bakstillinga da.. Så er lettere og bare finne en høyde før godkjenninga. Men hva er sannsynligheten for at de måler høyden, eller får meg til å kjøre over en sånn jalla planke? Er på Jessheim btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå