Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen aner hva det koster å få seg et sett med nye skilter. Har klart å bulke den ene av de gamle, så nå er det på tide at de ryker..

Skrevet

Du må innom BT å bestille/betale, så kommer de etter 3-5 dager.

Så bytter du inn de gamle samtidig som du får ut de nye.

Akkurat gjort det samme selv :)

Skrevet
De er uansett finere en mine "gamle" bulkete skilter ;)

Mhm, gjorde det samme for noen uker siden. Hadde de gamle korte som så rare ut i BMWCCN skilt rammene ;) (Husk gode skilt rammer forresten) Jeg ringte bestilte, tok 3-4 dager så dro jeg ned for å hente. Bare ta med de gamle før du stiller deg i kø såklart.

Bestilte med flagg og N, da tanken er at dette er godkjent utenlands i stede for å måtte klistre på en stor stygg N bakpå ;)

Skrevet

plast skiltene er stygge glad jeg kjøpte nye rett før plasten kom. Men skiltene uten det blå feltet med flagg og N er helt like de vanlige med. Er bare et klistremerke over i samme farge som bakgrunnen på skiltet. Og det får bokstavene og tallene til å se ut som de ikke står i senter på skiltet. Så det ser bare ennå dummere ut.

Skrevet
Bare ta med de gamle før du stiller deg i kø såklart.

Som sagt, ikke glem de gamle skiltene ellers får du ikke utlevert de nye... (noe jeg burde ha skjønt, men små-ignorerte da jeg skulle hente mine) :roll:

Skrevet
jeg skaffer de gamle skiltene om du er intr.. i nye såklart :P

hva mener du med de gammle. De som var på 90 tallet. De som kom rundt 00 med uleselige tegn der foreksempel A og R er helt liker heli til man ser nøye etter.

Eller De første skiltene med blått felt, norsk flagg og N.

Og de kan da umulig være lovlige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...