painkiller Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Noen som har papirer/skriv på timing av register til s38b38? Har hørt med BMW verkstedene i Fredrikstad og omegn, men ikke en kjeft som har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Dette kan bmw skaffe. jeg har ikke tis på denne dataen, hvis ikke skulle jeg funnet det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Riktig. De sa at systemet deres oppdaterte seg hele tiden, så de hadde ikke noe på "så gamle biler" måtte bli evnt. bøker de hadde, faktisk grei å skulle sjekke og ringe meg opp, noe gubben faktisk gjorde, men hadde ikke noen bøker til E34 M5, har aldri vært borti de mente han. Fikk noenlunde samme svar de andre stedene jeg ringte. Har bare autodata på jobben, der er det minimalt å finne når det gjelder M modellene for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Bump, ingen som har?=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELS Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 bumber denne her jeg for jeg lurer å det samme... bavaria i stavanger har ikke slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 send pm til JAAS Performance å hør. Jørgen der har vertfall peil på s38... Huska ikkje brukern til Jørgen men har Anders sin : _anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELS Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 jeg fant det her: http://www.m5board.com/vbulletin/e34-m5 ... ation.html var ganske enkelt i grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå