Lyktestolpe Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Den ligger kanskje litt feil, ja (: En moderator får sende den et annet sted ^^, Felger og senk er planen
Lyktestolpe Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Da var det på tide med en oppdatering! Siden sist har jeg montert de nye lyktene jeg bestilte fra Depo. Kan bare si at jeg ble veldig fornøyd! Spoileren kom forige uke, og ble sendt direkte til lakkering hos Olsen Billakkering i Fredrikstad. Resultatet ble meget bra! Blinklysene på siden ser ut til å la vente på seg. Den som venter på noe godt... Ja, dere vet Tilbakemeldinger og anbefalninger er knall! Burde jeg gå til innkjøp av takforlenger, eller blir det for harry? Nye fjærer som skal senke 35mm er på vei! Kjøpt er på forumet! ^^ Her er noen bilder av den siste tidens arbeid:
Lars89 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Ble veldig bra! Vurdert nye skilt? Koster bare 120,- for 2 og gjør at bilen ser nyere ut med en gang
codex Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Er på god vei her Min forrige bil lignet mye på din, orginal polizei preget Jeg bytta lykter og pærer rundtom(fra oransje til sorte), 18" felger og hadde kjøpt senk hadde jeg hatt bilen lengre. Det var enormt va disse "små" detaljene gjorde med total inntrykket av bilen Så setter du på noen fine 18"/19" felger nå med en kjekk senk så er du mer eller mindre i mål Kanskje tone rutene hele veien rundt utenom frontruta
Petter`n Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Jeg har også samme farge som deg og vurderer å lakke alle dør/fanger lister sølv så hele bilen blir sølv, har også montert carbon nyrer. Får sorte nyrer på ebay for rundt 200kr. Kanskje det kunne vært noe?
Lyktestolpe Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Ja, tenker på det. Skal få på senk, så skal jeg velge med ut nye felger. Har litt lyst på svarte felger, og da blir det nok svart/carbon grill. Da blir det også fytting av alle emblemer til carbon. Hadde vært spennende å se bilen hadde sett ut i sølv! Tenker senk blir montert til neste helg!
Petter`n Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Har du tenkt på å slenge på en leppe til frontfangeren? Gjorde det på orginal fangeren til E36 min og det ble en helt annen front! Når du da er ferdig med bilen ville jeg tatt en sikkelig poleringsrunde med lakkrens, polering og voksing. Alltid digg å se bilen din sikkelig strøken i lakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå