OddM/// Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Felgene kommer på døra i dag Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Venter på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 fått felgene?!:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 De ble visst ikke levert i dag alikevell, men jeg skal legge ut bilder straks jeg får de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 longt sør på karmøy denna holde til ? Å kas skole er heldigge å får denne på parkeringsplassen ? Kjekt å se at andre i distriktet velge e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 Hehe Jeg og bilen holder til på Ferkingstad/Langåker Går på Åkra VGS, men den vill uheldigvis ikke bli stående på parkeringsplassen der, får ikke lappen før Juli neste år Må si at E39 er ganske mye bil for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 longt sør på karmøy denna holde til ?Å kas skole er heldigge å får denne på parkeringsplassen ? Kjekt å se at andre i distriktet velge e39 bilde av e36en din?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 longt sør på karmøy denna holde til ?Å kas skole er heldigge å får denne på parkeringsplassen ? Kjekt å se at andre i distriktet velge e39 bilde av e36en din?=D Hehe, du får ikkje se bilder av den Men når eg får e39'en så kan du få se bilder av den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 haha, oki! kor du holde te da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Veldetun på Avaldsnes ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 oki! såg bilen din på superstreet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Få på de felgene ! Er spent på hvordan det blir =) Har lyst på samme felger til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Sjå her ja, fine e39 Du va ikkje å henta den på Moster vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Jo faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Få på de felgene !Er spent på hvordan det blir =) Har lyst på samme felger til neste år. Sitter fortsatt og venter på felgene Begynner å bli utolmodig! Men de vill nok være på plass i løpet av en uke eller noe sånn Ble en liten missforsålse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå