RaymondJ Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Sitter å ser på priser på forskjellige deler, bla. forstillingsdeler. Koed har jo griselave priser på deler, jeg får meget gode rabatter hos Meca, men de har ikke sjangs til å konkkurere på pris. Hvordan er egentlgi kvaliteten på foringer, stag, kuler osv fra Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Kjøper alt fra koed å er bra sikker på det er bra kvalitet.. Har ikke hatt noe å si på kvaliteten ennå i alle fall.. Og de selger mye orginal deler også.. Såe.. ville gådd for koed jeg Forrestn hatt mange kompiser som har kjøpt der og.. Aldri hørt noe om kvaliteten har vært dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Ut fra erfaringer jeg har gjort meg så kjøper jeg nå kun slitedeler av kjente tyske fabrikat. Pleier alltid å spørre om produsent hvis jeg kjøper uoriginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå