BMW_Racing Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Fant denne på youtube. Ser litt gøy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Herrefred, skulle være bra kvalm han som kjørte der, etter å ha snurra slik så fort, og lenge.. ALle innvollene er vel slengt utover i hytt å gevær sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Det der ER gøy. Gjorde det mye med 325IXen jeg hadde i fjor. SAVN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retardius Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Det der så shitgøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Det der ER gøy. Gjorde det mye med 325IXen jeg hadde i fjor. SAVN! Uenig. Synes det rett og slett er kjedelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hahahahaaa Festlig det der, men blei vel litt mange runder etterhvert. Var selv ute på isen med audi s4'en i vinter, og det finnes ikke noe morsommere en 4wd til iskjøring Men skummelt å holde på for lenge med slike donuts, blir lite smøring når all olja ligger foran og presser ut mot registerkjedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå