HypeTraxX Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Dette er en M42 motor 1990 model som jeg har liggenes etter motorbytte! Den er desverre ikke heelt komplett. Hvilke deler veit jeg / husker jeg ikke som mangler. Tipper det bare er 2-3 deler som er borte. Dette er kun snakk om motor deler, ikke hjerne, ledningsnett eller girkasse! Km stand er uvisst. Jeg ser helst at evt. kjøper kommer å henter dette selv! jeg bor i Kongsvinger, for de som vil komme å titte Åpen for bud, men selges kun samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 m40 er tidenes søppel motor 1.8 8v, m42 er er 318is 140 hk 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Ja, unnskyld Det er hvertfall en 318is! Jeg har bare drivi med 6 sylindra motorer, så er ikke helt stødig på dissa andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Kom med bud, noen? Det skal bare bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Jeg har fått inn et bud på 1`000,- Blir muligens solgt nå på søndag, visst ingen andre trår til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 motor solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Nei. Jeg har den liggenes enda..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 er det noen vitale deler som mangler .. motor fungerte når den ble tatt ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Forrige eier bygde om bilen jeg har nå til 325 Turbo. Så hvordan IS motoren fungerte har jeg desverre ikke peiling på! Jeg veit sjenerelt fint lite, siden jeg bare fikk den med i prisen. Men det mangler oljefilterhus, vannpumpe og veiv! Også er det et par ting det er dobbelt opp av. Jeg skal kun bli kvitt det! 1000kr i hånda, så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 hei, eg kjøper motor av deg om du fortsatt har den. så lenge det følge med girkasse+hjerne+ledningsnett og det kun mangler de delene som du har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Da tror jeg du må lese første post en gang til! Jeg har kun motor i deler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 mye kunne du tenkt deg a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Det samma som står i den meldinga jeg ser jeg skreiv 17. januar. Kommer du å henter det, så får du alt for 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå