Gå til innhold

byttet til 328 motor, spess lyd på 6000omd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

har byttet til 328 motor i min 320.. bruker 320 hjerne, men den er oppgradert til 328, og er chippet..

men på 6000 omdreininge kommer det en spess lyd.. akkurat såm v-teck...

hva kan dette være? er kvass lyd.. er 328 slik?

hvor ligger turtallssperra på 328?

Mvh Myrvoll_90

Skrevet

Hallå,

Låter lurigt, kan vara värt provköra med bredbandslambda så att det inte är så att den går snålt på högre varv och kanske spikar.

Varvstoppet ligger på 65oo rpm men brukar vara ett "löst" och ett "hårt" varvstopp. Dvs först kommer ett lite lösare sedan kommer det hårda stoppet på 66oo rpm.

Mvh//A

Skrevet
Hallå,

Låter lurigt, kan vara värt provköra med bredbandslambda så att det inte är så att den går snålt på högre varv och kanske spikar.

Varvstoppet ligger på 65oo rpm men brukar vara ett "löst" och ett "hårt" varvstopp. Dvs först kommer ett lite lösare sedan kommer det hårda stoppet på 66oo rpm.

Mvh//A

Takker får svar.

dette e jo en 1999mod, så den har jo alt av styringsgreier, så den burde væll kunne reagere og gi beskjed om den får får lite fuel?

så den er det samme på 320 som 328? :)

Skrevet
Har du kon-luftfilter på den?

har det ja? kan d være grunn?

Da er alt som det skal være :D Det er en sånn innsugningslyd i de motorene, men den dempes vanligvis av det originale luftfilteret. M52B28 høres ut som en illsint ferrari når du kommer over 5-5500rpm med konfilter. Har det samme på min 528 :D

Skrevet
Har du kon-luftfilter på den?

har det ja? kan d være grunn?

Da er alt som det skal være :D Det er en sånn innsugningslyd i de motorene, men den dempes vanligvis av det originale luftfilteret. M52B28 høres ut som en illsint ferrari når du kommer over 5-5500rpm med konfilter. Har det samme på min 528 :D

uhh, naaajs, da e d bare å gasse i væj :D

turtallspærre min e vist på 7000 + no...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...