Marius;) Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Jaaa:) da lufter jeg den urgamle gobilen min for salg:) bilen er gammel MEN god;) En god del rust men ramma er ikke overtatt ennå bilen skal på eu.ok nå men skal nok ikke bli noen problem... Bilen har gått 300.000km men har mange igjen:) bilen er eid av min onkel så lenge jeg kan huske, fram til for 2år siden jeg overtok den:) kostet på den en ny dynamo, og overhalt starteren. dessverre har begge batteriene røket så de må byttes.. liten deal enkli. det sitter en girkasse med kraftutak ( ja faktisk ) 5 seter og dill å dall:P Er det noen som kunne tenke seg og overtatt denne etter meg? syntes det er for galt å kaste denne god gutten. Kunne du tenke deg denne får du bare ringe så skal du få all den info du trenger om den:) Bilder skal jeg få lagt inn:) Mvh. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Jobbet du på sundvollen oppvekstsenter bygge trinn 2 ? . hvor mye skal du ha for kjerra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Om noen er intr. og skal ringe deg bør du legge ut nr også har hatt 2 stk pajero 86-7 i fam. for flere år siden, Kanon bil om vinteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 92821480 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 92821480 Altså ja jeg jobbet der. remember you;) hvor mye får jeg igjen for den daa? så mye som mulig seff:) 92821480. Mvh Marius:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 kort eller lang? Åssen motor sitter det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 det er en lang type med sooper roof:) sitter en 2.3 turbo diesel motor. HØNTØFT!!!!HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 bilder? Prisklasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Ingen som skal ha superbilen:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Ingen som skal ha superbilen:P? Jeg aner ikke hva den er verdt. kanskje 8-10.000`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 kommer helt ann på hvor rusten den er, og disse kan du nesten høre at ruster, hvordan er gearkassa ? tredjegir er svakhet på disse, kom med bilder og prisanntydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 kommer helt ann på hvor rusten den er, og disse kan du nesten høre at ruster, hvordan er gearkassa ? tredjegir er svakhet på disse, kom med bilder og prisanntydning Stemmer det du sier om 3.gir den feilen ble utrettet for 2år siden, dette er en bil som enkli skulle bli registrert som traktor, det er da kraftutak på kassa! kom med 5k så er jeg veldig fornøyd.. det er som sagt rust ( endel ) men kun litt på ramma, det som teller under eu.ok. men bilder tar dessverre litt tid. FORSVARET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 3k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå