Gå til innhold

Mitsubishi Pajero 1986

Marius;)
 Share

Anbefalte innlegg

Jaaa:) da lufter jeg den urgamle gobilen min for salg:) bilen er gammel MEN god;)

En god del rust men ramma er ikke overtatt ennå:) bilen skal på eu.ok nå men skal nok ikke bli noen problem... Bilen har gått 300.000km men har mange igjen:) bilen er eid av min onkel så lenge jeg kan huske, fram til for 2år siden jeg overtok den:) kostet på den en ny dynamo, og overhalt starteren. dessverre har begge batteriene røket så de må byttes.. liten deal enkli. det sitter en girkasse med kraftutak ( ja faktisk )

5 seter og dill å dall:P

Er det noen som kunne tenke seg og overtatt denne etter meg? syntes det er for galt å kaste denne god gutten.

Kunne du tenke deg denne får du bare ringe så skal du få all den info du trenger om den:)

Bilder skal jeg få lagt inn:)

Mvh. Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
kommer helt ann på hvor rusten den er, og disse kan du nesten høre at ruster, hvordan er gearkassa ? tredjegir er svakhet på disse, kom med bilder og prisanntydning

Stemmer det du sier om 3.gir den feilen ble utrettet for 2år siden, dette er en bil som enkli skulle bli registrert som traktor, det er da kraftutak på kassa! kom med 5k så er jeg veldig fornøyd.. det er som sagt rust ( endel ) men kun litt på ramma, det som teller under eu.ok. men bilder tar dessverre litt tid. FORSVARET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...