BMW Fred Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 hva slags plugger er det de skal sette i ? vanlig helicoil ? å kommer det ikke masse spon oppi sellynder da?
Dirty Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 hva slags plugger er det de skal sette i ? vanlig helicoil ? å kommer det ikke masse spon oppi sellynder da? Ikke helecoil. er noe som er spesiallaget til plugghuller. er hylser. kommer ikke spon. kjører gjengetappen med fett. og det lille spone som kommer blåses rett ut
Dirty Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 da har jeg fått prøvd bilen, men med en dårlig kløtsj og feil speedvaier ble det ikke det store. men var gøy å få kjørt den
bård Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 hva slags plugger er det de skal sette i ? vanlig helicoil ? å kommer det ikke masse spon oppi sellynder da? Time-sert funker genialt til plugghull..
Dirty Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Gratulerer takk hva slags plugger er det de skal sette i ? vanlig helicoil ? å kommer det ikke masse spon oppi sellynder da? Time-sert funker genialt til plugghull.. Det som ble brukt
babjorn Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Morro å få det oppe å gå.Syn vinteren er rundt gjørne,men blir vel ekstra digg når våren kommer.Blir vel ikke is kjøring på denne ?
Dirty Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Morro å få det oppe å gå.Syn vinteren er rundt gjørne,men blir vel ekstra digg når våren kommer.Blir vel ikke is kjøring på denne ? mye som skal gjøres. så blir nok ikke ferdig iår uansett. iskjøring tror jeg nok ikke det blir. da ryker nok plasten fort Fant noen gamle bilder når jeg hadde 328 motor i den
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Har hatt noen farger denne hehe det kan man trykt si Gøy med bilder. så pusher bare på. er jo mye av det samme. men er vel bedre en ingen bilder
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 vært ute å kjørt. fyttihelvette går bra med den utvekslinga jeg kjører. spinner å spinner
T.H.O Skrevet Oktober 8, 2010 Skrevet Oktober 8, 2010 Så bedre ut i mørk farge syns jeg. Den fargekomboen du har nå er for vanlig. Men alle har hver sin smak
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 hehe den er jo ikke lakka på noen av de andre bildene da. bare masse deler med forskjellige farger. men hadde sett bra ut i svart også ja. men har en svart m3 så ville ha noe annet
Dirty Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 var å handla meg coilovers og Scoprion + Gs snap off . fint å bruke fredagen til noe fornuftig edit: coilovers montert ikke på de første bildene, skal ta bilde når jeg får på noen andre felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå