Spiff Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 så den overskriften og var redd hele bilen var blitt knust jeg nå, men en frontrute og panser er heldigvis ikke det verste da!
Dirty Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Hehe neida er kommet over sjokket nå. men helvette faen så kjedelig
Spiff Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 jeg har fått panseret over ruta selv jeg, det er ikke noe gøy, lå i 100+ på motorvei, så ble brått litt skummelt
Dirty Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 HEhe ja hadde 100 + selv smalt no jævli bulka jo takluka så sier jo litt
-Erik- Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Satan å kjedelig! Men var som Sp|ff veldig redd da jeg leste "knust før jeg fikk testa den"
babjorn Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Uff uflaks etter uflaks nå :/ håpe dette ikke setter en stopper for prosjekte.Carbon panser kommer vel snart å brukt rute er vel ikke så vanskelig å finne,men kjipt med så mye ekstra jobb.Stå på,dette blir tøfft til slutt
Dirty Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Uff uflaks etter uflaks nå :/ håpe dette ikke setter en stopper for prosjekte.Carbon panser kommer vel snart å brukt rute er vel ikke så vanskelig å finne,men kjipt med så mye ekstra jobb.Stå på,dette blir tøfft til slutt Jo takk. joda er ikke så ille. ruta går fort å bytte. panseret også. så er den like hel igjen. men såklart er det kjedelig, brukt masse penger og ikke minst tid. så blir det seende sånn ut
carlhaakon Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Var rimelig redd du hadde gjort det samme du gjore med 328en nå. men kjipt uansett. for håpe du får deler fort. blir meget bra
Dirty Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 jaja venter på lloyd å gjengen skal våkne. jeg kjørte jo bare tok ikke bilder. men satan det var så rått. var bare å putta gira. litt problemer med gearoverføringen da det var litt vanskelig å finne 3gir i starten. Hadde 4 gear i breisladden, og 3 gear ned S'n og slakteren, satan var så rått
Dirty Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 holder på å male buret. ble shitbra skal ta bilder Fra rudskogen ellers fikk jeg jobba litt med den idag
sladjan Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Hva slags stoler er det der? Hvor kjøpte du di ? Tøft prosjekt foresten !!
Dirty Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 takk. er Sparco rev9 den andre er en Ksport stol, skal ha en ny sparco stol, men de selger ikke den modellen lenger så er på jakt etter en brukt ein
sladjan Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Likte sparco stolen. Nesten sånn jeg har lyst å ha 2 sånne i bilen min som brukes til daglig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå