Dirty Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Bare å handle, prøvde felgene fra 5 serien bak idag. Ble rått kommer nok til å bruke de!. Handla også en e34 idag
babjorn Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Grise tøft,veldig digge felger å velte bure ble meget bra går riktig vei dette
Dirty Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Takk var skeptisk til fargen, men ble rått syns jeg. skal gjøre mye gøy inni bilen. skal lakke gulv i morgen, og aludørkplater på beggesider
Dirty Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 av å hente aludørkplater idag. skal ha på gulvet rundtom i bilen. også på jakt etter carbonduk. som jeg kan kle gearkassetunellen med var å handle meg en e34 520 igår også. begynner å bli farlig mange biler nå, haha
lerfall Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Kjempe prosjekt! Blir veldig frista til og gjøre det samme selv en gang i tiden, digger e36 i m3 utgave Men et lite spørsmål.. Hvordan er denne på bane i forhold til effekt og lignende? Lykke til videre!
Dirty Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Kjempe prosjekt! Blir veldig frista til og gjøre det samme selv en gang i tiden, digger e36 i m3 utgave Men et lite spørsmål.. Hvordan er denne på bane i forhold til effekt og lignende? Lykke til videre! Hei. den fungerte meget bra på bane egentlig. men folk sier jo at 3.2 er i minste laget på rudskogen. men brukte for det meste 3gir. og var oppe i 4 gir i breisladden- så for meg var det nok HK for denne gang. men må nok til med noe turbo\kompressor med tiden
Dirty Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Joda fikk snikt til meg en sponsoravtale med jobben. fint fint
babjorn Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Morro gratulerer,alt hjelper når man holder på med sånt,blir penger hehe
Dirty Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 yes det koster fort penger! Da blir det en ny runde på rudskogen før vinteren slår inn. største jobben blir nok å bytte kløtsj. så er jo ikke så steingalt men
VegarVS Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 kjempestilig bil og ikke minst veldig bra pågangsmot! eneste jeg stusser på er framskjerm mot framfanger.. litt glipe der ? feit bil
Dirty Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 kjempestilig bil og ikke minst veldig bra pågangsmot!eneste jeg stusser på er framskjerm mot framfanger.. litt glipe der ? feit bil Yes må justeres. har ikke hatt tid til slikt
NBCustom Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 det blei dritbra med de felga der! ser bra ut bilen nå, men få på felga foran også, så du fyller hjulbuene, hehe
VegarVS Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 kjempestilig bil og ikke minst veldig bra pågangsmot!eneste jeg stusser på er framskjerm mot framfanger.. litt glipe der ? feit bil Yes må justeres. har ikke hatt tid til slikt hehe, da så
Dirty Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Hadde egentlig tenkt til å slappe av med dama idag. men faen klarte ikke holde meg vekke fra garasjen satt på et stabstag i motorrommet bygde om ene feste til fangeren Plastdeksler etc i motorrommet Satt på no M POWER i frontruta og fikk endelig riktige deler til gearoverføringen. så nå kan man gire skikkelig igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå