rand0m00 Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Bor i Tr.heim. Hvor i landet er oppegård? Jeg kjører til daglig varer for Bring i tr.heim, så skal nok få til en ganske så ok pris på å få transportert de dekkene så lenge du ikke bor langt oppe i skogen en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 20min sør for oslo, ikke langt unna tusenfryd hehe. hvis du fikser frakt så de kan bli hentet er det greit for meg. hva gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rand0m00 Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Siden 8000 nypris, så halverer vi det, ser på skambudet på 1500 og ender opp på 2800. Får jeg dekkene for det og jeg får ordnet med billig transport i morgen så kjøper jeg dekkene, og får de hentet på Mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Siden 8000 nypris, så halverer vi det, ser på skambudet på 1500 og ender opp på 2800.Får jeg dekkene for det og jeg får ordnet med billig transport i morgen så kjøper jeg dekkene, og får de hentet på Mandag. PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 har nå tatt dekka av felga så de er klare for henting! første med 3000kr får de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå