EspenHamre Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Hadde denne bilen inne til bilpleie for en måneds tid siden.. Var selv tenkt på en Audi A8 3-4.0TDI, men henta denne hos eiger og kjørte hjem + shina på den noen dager og ble helt frelst! Avtalte med eiger at denne skulle jeg kjøpe! Noe han ikke var klar for, men han kom seg avgårde til BMW for å bestille seg ny bil dagen etterpå Igår var 34 dagers ventetid over, og bilen ble endelig min! Kjapp info: BMW 535D, senere ombygd til Hartge, eller delvis ? - Hartge programvare - 9x20" foran, 10x20" bak, Hartge felger - M5 front med hartge lippe - M5 bakfanger - 4 stk Hartge stusser bak - Hartge carbonlister - Hartge carbonratt - Hartge girkule - Hartge brekk-hendel - Hartge gulvmatter - Hartge pedaler - M innstegslister Ellers har den så og si alt utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Gaaaad skjønner godt at du ville kjøpe den her ja! Ser ut som en bra detailing jobb og Likte interiøret. Skiller seg ut fra det vanlige med sort skinn og alu-lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Råfeit bil, gratulerer så mye! Hvilken årsmodell er det, og hvor langt er den kjørt? Så meget velholdt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonMH Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Peen bil du har fått deg! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 2005 mod, kjørt 86000km Ser ut som nybil innvendig og utvendig :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 råfet bil dette her gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Hoho! Herlig maskin du har fått tak i! Likte spesielt godt interiøret! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 FEIT bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Råå!! denne går vel minst like godt som rs2`a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Digg dieselbørse !! Gratulerer.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Råå!! denne går vel minst like godt som rs2`a? Nja skeptisk Blir noe annet, denne drar jo like godt hele veien og den drar GODT! RS2en var mer ketshup som sparka mej i magen på 3500rpm og dro brutalt derifra, og hadde noen hk mer enn BMWen.. Men fornøyd er jeg Er det slik og forstå at ipod adapter, videoavspilling ol er bare å glemme på desse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 detta er jo ei drømmebørse!! der får du mange gode mil, med et stort smil om munnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Jepp, helt rå på komfort pluss at den sparker godt ifra med lavt forbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Er det slik og forstå at ipod adapter, videoavspilling ol er bare å glemme på desse? På min tidligere 2007 mod 525iA med Navi Professional mener jeg bestemt å huske at jeg ikke kunne spille av DVD'er, da DVD stasjonen kun var beregnet på navi-CD'er. Hørte noe om at dette kunne omprogrammeres, uten at jeg vet noe om dette. Ville spurt Saltkjelen om dette, han kan det meste om E60/E61. På min nåværende 2009 520DAT med Navi Professional er det uproblematisk å spille av DVD'er, men dette er en facelift med den aller nyeste iDrive utgaven som kom. Du kan imidlertid ettermontere en ekstern DVD spiller, da skal du i alle fall kunne spille av DVD-plater. iPod adapter og/eller såklart USB-tilkobling kan såklart ettermonteres, men iPod adapter kit koster fort +/- tre lapper - og montering/omprogrammering av iDrive systemet koster fort like mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Ja jeg hørte snakk om 10 000kr om jeg skulle spille dvd og koble i iphonen... Får klare meg med mp3 plater og spotify via fm-sender da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå