eirik845 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 hei selger m3 kopi speil.. 1000 spenn. har kjøpt de brukt av en på forumet men ikke brukt de selv men testa de og de er i bra stand de er blå. stoff matter fra gs som er nesten ikke brukt. er vel mtech trur jeg. husker ikke hva de koster så kom med bud. ligger i boden og ser nye ut. monterings ramme til 1 din spiller. bud. går billig så lenge det er mere en frakt eller gratis vis du kjøper noe annet. 17 toms m tech kopi felger med dekk som har b ra mønster men de er ikke nye. selges som de er bud? 1000 spenn. sender ikke. har oppevarings rom. det man kan bytte ut til koppholder i svart. bud? 'eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 ønsker bilder av speilene, mattene og koppholderen er speilene automatiske? e36 m3 speil? Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 har ikke kopp holder men bare vanlig rom. sorry vis jeg skrev feil. kan finne bilde av speila som han jeg kjøpte de av her på bimmers. speila er 'e46 m3 kopi som ser ut som m5 som alle kopi speil er. kan få bilde av mattene i morgen.. sorry for dårlig skrevet. dette er bildene ostnes tok når jeg kjøpte de av han. kom med bud. trenger sikkert en lakk siden de er brukt. jeg skulle lakke de svart så tenkte ikke over hvordan lakken er. har også krom nyrer. bud? brukte 1 år. alt er til e46 coupe preface fra min 99 320 ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dropze Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Hei., har du bilde av felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 ja. 2 er kant kjørte rundt hele mens de to andre ikke er kant kjørte. den ene er kansje litt på men. legger ut bilde nå.. disse selges billig som de står. stand vet jeg ikke mere en det du ser på bilde.. har ikke peiling på felger.. den felgen der har jeg bare en av og er trolig til 5 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 det er bare en nyre men har et sett også se senere bilde.. alt av bmw deler som er på bildene er tilsalgs da min bmw er vrak. skinn posen er til brekke.. en er midten dytta inn på. har diskatne eogså men de glemte jeg og ta bilde av. nyrer er brukt ca et år. ser greie ut. 200 spenn bare å komme med bud. spiller ingen rolle om det er skambud vis du henter eller betaler frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aggi123 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Heisann! Er disse speilene tilgjengelig fortsatt og passer de til E36. Er det varme og er de elektriske ønsker jeg også å vite? Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 vet ikke jeg om de passer til e 36. passer min gamle e 46 coupe preface 99 model. er 6 pins. eletriske. er ganske sikker på at de er med varme men jeg har aldri brukt de bare skjekka om de funka. er en liten kontakt uten om den 6 pinsen som jeg regner med er varme.. har speila ennå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 da brenner jeg eller knuser jeg alle delene og kaster de da ingen kommer å kjøper. må bort fra garsjen og boden tar bare opp plass. vis du er rask så ring 40498871 så kansje det er like helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 har du alle delene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Hva er innpress på felgene? Er det 8x17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 har alle delene. vet ikke hva innpresse eller dimmen på felgene annet en det ikke står bmw inni de og det er 225 dekk på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Det står dimensjon og innpress på baksiden av felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berzerk Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 pris på ramme til cd spiller? er den ramma man bruker når man monterer i annen spiller enn originalt ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå