BMWBenny Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Noen som vet hvilken farge E30'n til venstre har? Ikke feil den til høyre heller om noen skulle vite det:) KUnne tenkt meg denna fargen om jeg skal lakke opp min e30.
///FredriK.S Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Ligner veldig på Calypsorot (calypsored) som min egen er. Bare litt mørkere...
Just-turbodiesel Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 er ikke en farge som heter weinrot metallic eller noe sånt?:S eller kanskje det er et annet bilmerke.. hmm
Hawkon88 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Jeg vil tro at bildet har fått litt sterkere farger enn det opprinnelig har. Det ser ut som om bildet er tatt i overskyet vær, men ser du på ansiktsfargen til han som går forbi, har han ganske mye farge i ansiktet..
Chris_325iM Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Ligner veldig på Calypsorot (calypsored) som min egen er. Bare litt mørkere... kan nok stemme at det er Calypsorot, finnes 4 nyanser av den om jeg ikke husker helt feil... vi lakkerte E34'en til en kompis i den mørkeste nyansen, og det stemmer veldig med fargen på den E30'en på bildet!
M3 Yngve Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Fy å lav den blå der var, noen som har flere bilder av disse??
BMWBenny Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Ligner veldig på Calypsorot (calypsored) som min egen er. Bare litt mørkere... kan nok stemme at det er Calypsorot, finnes 4 nyanser av den om jeg ikke husker helt feil... vi lakkerte E34'en til en kompis i den mørkeste nyansen, og det stemmer veldig med fargen på den E30'en på bildet! Pent, det skal jeg sjekke opp. Vanvittig tøff farge syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå