Sungam Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Har mye rustflekker etter steinsprut på panseret mitt og er på utkikk etter nytt. Far min er i drammen og har kommet over et brukt panser til 2.5k men skal vistnokk være i god stand uten rust, men noen små lite synlige bulker. Må omlakkeres så får vell fikset evt disse bulkene vist det trengs. Ser kunn på panseret fordi det ikke er noe rust hverken på panseret eller i kantene fremme som bruker å være et problem. Er 2.5k dyrt for detter trur dere? Er sedan btw. Og hvor mye koster det å få lakkert om panseret trur dere?
hylle Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 da hadde jeg bare brukt det panseret du allerede har, med mindre det er helt rusta bort.
Lars89 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Alt for dyrt. Koster 2900 for et nytt uoriginalt på GS bildeler. 2-4K i lakk vil jeg tro.
-Anders- Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 1000lapp er grei pris for et rustfritt panser.
Sungam Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 fant bare ett til 5k på gs jeg men kan hende jeg er dårlig til å lete Kjenner en bmw oprette og han anbefalte å skaffe et annet panser iaf, rusten jeg har kan fort komme tilbake igjenn etter behandling. Takker for svar, da skal jeg droppe det kjøpet.
Lars89 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Trykk på "Alt vare" ved siden av kjøp/info så finner du det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå