Leadfoot Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Trygt bilsalg er cash som går fra en person til en annen etter fullført salgsavtale.
Tippen Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Jeg skulle liksom selge en opel til en fyr i england en gang! Skulle få 1000£ overpris tilogmed! Han sendte sjekken i posten, da jeg mottok den sendte jeg den til banken og det var bare tull å tøys.. Han mente til og med at han skulle fly bilen til England.. Bare be han dra til helvete. Sånne folk som det er jo faen med ikke gode
kimsta Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Selger en 528 å fikk akk samme mailen..hatt den på finn i en mnd uten tull, autodb i 3 dager å bare dritt! Jeg skrev tilbake at vi kunne bruke payex som betalingsgaranti..men det kunne han ikke..heheh...første mailen han skrev lurte han bare på hva prisen var i euro...så kom denne: Hello, thanks for your fast response ...... like i said i am interested in your car and i am willing to pay you your asking price, and i would want an immediate purchase for the car .i wouldn't be able to come for inspection as I'm an oceanist,and i work on the sea sailing,I can only pay through my bank online at the moment as I do not have access to any other payment method.....all I will need is your bank account number to do that, but first I will like to have new pictures of the car including the engine part(not the ones in the listing) so i can be sure i am buying a real car and then i can log into my bank website online to transfer the money in your account. Also note that i will have a pick up agent that will come for the pick up after payment has been sorted. thanks ----------------- folk som går på dette kan ikke bruke hue...hvorfor i alle dager vil han kjøpe en norsk bil?? bare det er grunn nok til å glemme hele greia! Styr unna!!
Kny Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Hehe, det samme spurte han meg om, "whats your asking price in euro please". Noe jeg også stusset på ettersom mailen kom fra england der de bruker pund. Det var altfor mye muffins med dette etter første mail allerede, så nei, vurderte aldri å selge til denne personen. Lar meg ikke lure så lett! Kommer nok ikke til å selge til noen ikke-norsksnakkende utlending som skal ta med seg bilen utenlands uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå