icc Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Hei! Noen som vet hvor man får kjøpt 20 mm sekskantnøkkel? Evt. alternative måter å få opp pluggen i bunn av girkassen?
Mons1 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Vi snakker her om en Umbrako-nøkkel? PÅ eldre BMW er det umbrako-skru på gearkassen. Har du vært og undersøkt på butikkene i og rundt Narvik? Hei!Noen som vet hvor man får kjøpt 20 mm sekskantnøkkel? Evt. alternative måter å få opp pluggen i bunn av girkassen?
icc Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Har flyttet til Tromsø nå og har pløyd gjennom det meste av butikker jeg har funnet her. Ikke engang biltema har.
Mons1 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Ser at Biltema har et umbrako-sett der den største bitten er 19mm. Denne må vel funke? Har flyttet til Tromsø nå og har pløyd gjennom det meste av butikker jeg har funnet her. Ikke engang biltema har.
icc Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Har du link til det? Mulig det funker med en sånn her også: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Ve ... montering/
Bonden Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Er du sikker på at du ønsker deg den størelsen, kan det være 17mm du mener , trodde det var det på di fleste manuelle kassene .
Bimmer327tic Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Var 17mm på en 320 jeg hadde en gang i tiden. Pga. av mangel på verktøy den gangen så tok jeg ut en hjulbolt (17mm sekskant) og satte i pluggen. Slipte så av litt på en 17mm fastnøkkel så den ble tynnere slik at den gikk mellom bunnpluggen på kassa og kon på bolten, og vips så var pluggen ute Jalla løsning, men det funket ihvertfall.
Gjest Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Tror også at det der 17mm på disse unbraco-boltene. Var ihvertfall det på min forrige E30 og min nåværende E36. Om det virkelig er 20mm så har de det sikkert på AEO/Tromsø Maskinforretning,Tools eller hos Wurth.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå