baremats91 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 hvor kan man få kjøpt brukte alpina deler? evt, noen utenlandske sider. skulle hatt noen deler til alpina B8 E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Er det ikke mulig å kontakte Alpina selv da? mener de har deler til det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 de skaffer bare nye deler, tenkte litt på instrument, er sikker på at det står noen vraka B8'er i tyskland, men problemet er å finne sider de selger det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 www.mobile.de der kan du få hele biler vet jeg.. også kan du sikkert spørre de som selger om de selger i deler.. ellers er wwww.bildelsbasen.se bra og kikke på. jeg har funnet alpina og harte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 koed har vel også kontakt med alpina. jeg bestilte alpina deler gjennom de som ikke står på koed sine sider. jeg sendte en mail til koed og spurte om de kunne skaffe. 1 uke senere fikk jeg post en pakke. pakken var pakket inn med alpina tape også. så ganske sikker på den var pakket inn hos alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 takker for svar tror jeg prøver å sende en mail til koed i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 her er forresten bilde av pakka jeg bestillte gjennom koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 ellers ligger det mye på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 fant ikkno på ebay, synes det har blitt mye dritt der nå, umulig å finna vettu deler der -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå