Kevoo987 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 hehe... har fått tak i 3.2L nå fra sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 oj oj detta blir spennende å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Kommer nok ikke til å begynne på den før til våren igjenn, får se når jeg har tid! Ingen som har en orginal M3 som er ferdig regga som er int i bilen altså!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Denne ble nå kræshet av mekanikeren som tok rusten på bilen, han "måtte" kjøre en tur for å finne riktig lakk kode så ble han påkjørt, er over 100.000kr i skader på bilen sier bilia så blir nok erstatning fra forsikrings selskapet til denne kvinnen bak rattet så om noen er keen på å kjøre felgene med dekk på brukt 1 sommer sesong så go for it! De ligger trygt i garasjen min! 19 tommere... 285 bak, skal sjekke ordentlig dim på dekkene i morgen og ta noen nærbilder av de! Er orginale Hartge felger som er noe av det peneste Inbox for er info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 KJøpe felgene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 GROMT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Ja helt til mekanikeren uten min tillatelse tok den på en lufte tur =( Brukt altfor mange timer på denne... tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Blir det så du skal fikse den opp slik den var? Skjønner ikke hvorfor mekanikere skal ut å kjøre bilene de fikser, ta en runde rundt verkstedet vis det er så nøye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Er skader på over 100.000... den står hos Bilia nå å de sier d ikke er vits å prøve å bygge den opp igjenn så jg har alt på det tørre.. Var jo ikke jeg som kjørte bilen. Ja jeg skal aldri mer til noe verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Da er dekk og felger til salgs! Bilder er ute, hadde vinterdekk piggfrie stående også! Se tråd for mer info! Ha en fin dag alle ihop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Kjipt med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 JO takk for støtten mister... veldig kjipt.. hadde sett frem til denne sommeren men.. Fått tak i en 99 mod Suzuki GSXR 600 med turbo, custom made i sverige.. så blir nok en bra sommer alikevel 200hk på bakhjulet, turboen lader 0,8.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Haha, tulling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Nettop vært ute å kjørt : ) Livet smiler igjenn, adrenalin er livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå