BMW89 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 hei jeg har i dag vraket min BMW 525D det er en 2004 mod som har gått 150 000 hva kan jeg få igjen for den utstyrslisten vet jeg ikke men reg nr er ds42286 hvis noen kan sjekke det. jeg lurer bare på hvor mange tusen jeg vil tape på dette. jeg har etter montert M-fangere så dette får jeg sikkert ikke noe igjen for jeg har også M6 felger på den men disse får jeg vel heller ikke noe får ? noen som vet sitter her litt fortvilet over og ha mistet hjerte barnet sitt har et par minne bilder men er ikke disse felgene nå.
nimitz Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Listeprisen er nok ikke mer enn veiledende. Hva forsikringsselskapet verdsetter bilen til blir utregnet etter diverse kriterier. Blant annet km den har gått. Om den her fulgt servicer, pluss en del andre ting. Har du et verksted som kan for eks gå god for at bilen var i topp stand så vil dette også bidra til en høyere erstatning. Men dette foresetter at du ikke har kjørt over lovlig killometer stand. At dekkene ikke var slitt under minimum. Eller andre graverende feil som selskapet kan trekke for. Lykke til.
BMW89 Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 det er samme verksted som jeg har tatt alle sørvisene oss som har bilen nå så det håper jeg går bra. men ingen som kan tippe no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå