Gjest Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Var på "crusing" i Buskerud i dag, var desverre like kjedelig som alltid 8 biler var det der, dårlig oppmøte osv. Syntes det er synd at ikke fler stiller, å er med på å skape litt liv og action. Er jo mange fra dette distriktet som har litt artige biler å har faktisk noe å vise fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Hei! Var det dere som kjørte den 1 serien? Øst styret har jobbet med mange aktiviter de siste årene og har ikke gitt opp med tanke på at flere vil dukke opp. Slik var det iallfall når jeg dro igang bimmers treffene får noen år tilbake. Usikker på hva vi i styret for øst avdelingen skal gjøre for at flere stiller men vil gjerne vite. Jeg skal ærlig innrømme at min personlige motivasjonen er på vei ned for å arrangere noe som helst fremover. Men kan være en down periode jeg har. Jeg stiller gjerne mitt styreverv i øst avd til disposisjon om det er andre som tror de kan gjøre en fin jobb for avd øst . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 ja meg som kjørte den enern, er vel ikke din feil at folk ikke stiller. Men er jo litt sørgelig at det er så mange som hevder at de lever og ånder for bil/og spesielle bilmerker. Så klager de som bare det på at ikke skjer noe, ikke treff osv, da bør de i det minste stille opp å være med på lage litt show, personlig syntes jeg det kulere når man samles med vetranbiler, da møter man folk med peil på bil og ikke folk så bare prater masse piss å står å juger å fantaserer om svære stygge spoilere å skjørter å later som de har grise peil. Men for all del så har jo noen av de bmw treffene vært artige. Men kjører ikke fra Skien en gang til for og kikke på 8 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Det første jeg tenkte når jeg så info om den kjøre turen var at dette var en aktivitet for de med familie og barn. Er nok bedre med ett treff enn en kjøretur tror jeg. Var ett bra treff i fjord sommer på CC i Drammen, kunne godt tenkt meg en gjentagelse av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Det var egentlig ment som et treff til alle om du så var singel eller hadde familie men mulig det kunne skrevet iinbydelsen anderledes. Vi hadde ikke lagt opp aktiviter til barn annet enn tur innom blaafareverket der det var en del dyr for små og store barn . Angående treffet i på CC Drammen var dette ikke i regi av bmwccn øst avd. Det kom ut ifra en tråd på bimmers. Det nærmeste øst avd kommer utstilling på denne siden av året vil bli høst mønstring ut i oktober husker jeg riktig. Takker for innspill . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 la ut noen bilder i den gamle tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå