ropa Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Har handlet på dekkonline tidliger i sommer, men ser nesten som prisene har gått opp der,mulig det var noe kampanje akk på det tidspunktet. Trenger 2 nye dekk 225/45-18 Hvor for jeg tak i billige dekk? sist kjøpte jeg 2stk continental sport contact 2 til ca 1300kr per dekk. Med billige dekk mener jeg noe som ikke er totalt søppel og ukjent merke. Finnes det noe bra mellom 600-1000kr klassen? Det ene dekket mitt har trappet seg og lager ulyd, var så smart at skiftet et hjullager. Lyden forsvant ikke obv,hehe.. Fant så ut at det var det forpulte dekket som lagde lyden,wee
Tiller Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 www.dekkonline.com Har kjøpt derfra 4 ganger, kjempefornøyd!
S.Arnesen Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Du får det ikke billigere en dekkonln.com. Tittet innom sidene dems nå, og jeg ser ikke at de har blitt noe dyrere...
Tiller Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Og prisene der er inklusive frakt hjem på døra. Jeg anbefaler de hvertfall.
ropa Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Allright, tar dem om jeg ikke kjøper fra en forhandler, eller nærmere bestemt vianor og Champiro Dekk. En Kompis som jobber der skulle ringe og gi meg et godt tilbud nå snart, for se hva det blir til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå