GeirAndre Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 -97 e36 318is som er satt inn en -93 m50 motor. m50 virket før den ble satt inn i is`en alt virker greit, alle reler har strøm, bensinpumpe går også når man vrir om nøkkel, går på starteren, men ikke antydning til gnist??? hjelp??
baremats91 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 du bruker styreenheten og ledningsnettet fra m50 motoren?
GeirAndre Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 ja.. tror jeg skulle jobba litt for å få is ledningsnett til å på passe en sekser.;P
baremats91 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 kontrollert coiler for overslag? dårlige plugger? ikke koblet feil på bensin inn og retur på railen? nok trykk i bensinsystem?
GeirAndre Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 er 12V inn på coiler, mangler signal inn på coiler. bensinsystem er i orden.
baremats91 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 kan kanskje ha fått ledningsbrudd under montering kanskje,
GeirAndre Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 bump... noen med lignende problem???
AlXz Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Koblet alle jordinger rett? Motor-nettet skal vel ha en av de tynne kablene der bort til pluss polen. Så har du fått med jordingen til motorfestet?
baremats91 Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Koblet alle jordinger rett?Motor-nettet skal vel ha en av de tynne kablene der bort til pluss polen. Så har du fått med jordingen til motorfestet? er en ting som jeg kom på nå som jeg hadde problemer med, og det var jordingskabelen som sitter under den runde OBD kontakta der, om den ikke har 100% kontakt får du ikke start, på min hadde mutteren løsna så vidt det var og da stoppa bilen
GeirAndre Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Koblet alle jordinger rett?Motor-nettet skal vel ha en av de tynne kablene der bort til pluss polen. Så har du fått med jordingen til motorfestet? er en ting som jeg kom på nå som jeg hadde problemer med, og det var jordingskabelen som sitter under den runde OBD kontakta der, om den ikke har 100% kontakt får du ikke start, på min hadde mutteren løsna så vidt det var og da stoppa bilen har dobbelt sjekka de... men skal prøve å ta av den jordinga under diagnose kontakta.. kanskje den ikke har nok jording.. uff. .bensinrele bare klikker når jeg kjører på starteren så virker som det er noe dårlig jording. ja har satt på motorjording fra motorfeste til karros. motorkontakta er lik fra is til m50??
baremats91 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Koblet alle jordinger rett?Motor-nettet skal vel ha en av de tynne kablene der bort til pluss polen. Så har du fått med jordingen til motorfestet? er en ting som jeg kom på nå som jeg hadde problemer med, og det var jordingskabelen som sitter under den runde OBD kontakta der, om den ikke har 100% kontakt får du ikke start, på min hadde mutteren løsna så vidt det var og da stoppa bilen har dobbelt sjekka de... men skal prøve å ta av den jordinga under diagnose kontakta.. kanskje den ikke har nok jording.. uff. .bensinrele bare klikker når jeg kjører på starteren så virker som det er noe dårlig jording. ja har satt på motorjording fra motorfeste til karros. motorkontakta er lik fra is til m50?? mener du den mellom motorledningsnett og relé/sikringsboks?
GeirAndre Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 jepp... ser ut som alle de essensielle stikkene er på samme plass... som hovedstrøm /grønne, bensinpumpe rele etc... har ikke fått sjekket jordinger enda.. får se i kveld.
baremats91 Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 har du sjekket med ledningsnett fra 318IS og M50, kan være like farger, men kan hende de ikke skal på det samme stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå