Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå byttet fra momo racing corsa til orginalt BMW ratt med airbag på min e36 94 mod. når jeg starter opp bilen nå så lyser fortsatt airbaglampen selv om jeg har plugget i alt av kabler o.l! er det noen som har erfaring med dette problemet og vet sånn ca. hva det koster å få det fikset hos bmw? virker som det er et veldig vanlig problem..

Skrevet

Problemet er at feilkoden fortsatt ligger i minne.

Du kan resette denne på hvilket som helst verksted med bmw diagnose utstyr.

Eller hvis du kjenner noen med slikt verktøy, feks carsoft.

Legg inn en post om diagnose og se om noen her på forumet har det, bor i nærheten og kan hjelpe deg.

Ellers tror jeg ikke det koster så mye på bmw heller.

tipper 200-400,-

Skrevet

har allerede svart han...

jeg var innom bmw med motorlampe, fikk beskjed om at det kosta en verksted time jeg.. dvs 1500 pluss moms :P

Skrevet

:shock::shock: 1500!!!!

Skal ikke spørre spørsmål på bmw en gang fra nå av, kan jo ikke risikere å få en regning hjem i posten :S

Ikke gå på et merkeverksted! 1500!! ](*,):-s

Skrevet

Ere mulig... 1500?!? Det tar max 5min jo.. Hos oss når en kunde kommer med en sånn fille ting som dette pleier vi å gjøre det gratis, om sjefen er i dårlig humør tar han kanskje en 50 lapp... Makan til pris!

Skrevet

Ja dæven, det var drøyt.. På begynttime ja, tar de 1200-1500 for å bytte lyspære å da, pluss det pæra koster?=P Gla jeg er mekaniker selv, hvis ikke hadde jeg hatt tråsykkel! rart de i det heletatt har kunder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...