gaasen Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Tok inn ny bil for ett par måneder siden. Om den ikke blir solgt i nermeste framtid blir det vel en del oppgraderinger etterhvert. Link til annonse på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23149239 Ett par av bildene, kunne tenkt meg disse hjula med hvitt senter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Drømmebil! kan ikke gjøre annet enn å sikle :/ skulle gjerne tatt den av henda dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Drømmebil! kan ikke gjøre annet enn å sikle :/ skulle gjerne tatt den av henda dine Mange banker som fikser finans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Kjapp runde i photoshop. Prøvde å fikse hvitt senter. Tror det kunne blitt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Veeldig pen bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Nydelig bil, e92 er BMW's mest vellykkede karosseri i mine øyne. Hvit er også min favorittfarge på bil, så gratulerer så mye med perfekt bil! Hvite hjul på hvit bil ser også veldig bra ut, så jeg ville gått for det! Bare ikke lakkèr den polerte kanten;) Har du noen videre planer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Nydelig bil, e92 er BMW's mest vellykkede karosseri i mine øyne. Hvit er også min favorittfarge på bil, så gratulerer så mye med perfekt bil! Hvite hjul på hvit bil ser også veldig bra ut, så jeg ville gått for det! Bare ikke lakkèr den polerte kanten;) Har du noen videre planer på den? En kar som var som vurderte bilen som ville ha den med matt sort film på taket. Så det hadde muligens vært litt kurant. Ellers syns jeg karbon detaljer passer bra på hvite biler, så da kan en bytte nyrer, diffuser, emblem og evt leppe eller cupwings i karbonutførelse. Ellers tror jeg at bilen evt skal få beholde mye av looken sin, de er såpass bra som de er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 grom ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Væss tralle! rett farge og riktig utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 tøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Hvilke felger er det? Synes det ser ut som Schmidt logo i senter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Hvilke felger er det? Synes det ser ut som Schmidt logo i senter? Schmidt phatom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Da ble bilen solgt. Men kjøper ville ha schmidthjula med hvitt senter. Så den blir vel å se i trondheim framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå