Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bmw e36 /// m-tech prosjekt

sånn den er ca nå:)

bp24235012.jpg

Her er prosjekt tråden min om min e36 ''316''. bilen har fått diverse oppgraderinger blant annet m50b20 med små justeringer sånn som annen veiv, så det er 2,3l i stedet. har fått på m-tech styling og andre felger, pluss hel lakering av bilen per dags dato. kommer mere er et langtids prosjekt. første som er planen nå er og få skilt på den igjen så jeg får brukt den litt, videre er og bygge et rigktig understell, men får ta litt etter litt:)

litt specs på m50 motoren:

m50 b25 veiv

m20 b20 råder

m50 b20 topp planslipt og mira slipte ventiler

total overhalt motor.

el vifte

fikk ikke lagt in så mange bilder men er en liten start. kommer flere. ser litt rotete ut nå da men.

IMG_5536.jpg

IMG_5528.jpg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tror det er 2,3 l vart prat på d med bilen til ulsokk. men er ikke sikker. men vet at det er større slag lengde nå;) har egentli ikke noe efekt jeg ønsker. men tenkte jeg skulle prøve litt forskjelige modifiseringer. da jeg får bilen klar i understel, interiør og karosseri.

Skrevet

i dag har jeg hatt ei god arbeidsøkt. har fått fiksa ganske så mye med montering av motoren. mangler bare noe små montering før oppstart. gadd ikke ta bilder i dag, skjer ikke noen store forandringer. tror jeg skal få start på bilen til helga nå. må kjøpe meg noen små ting. som reim, elektrisk vifte, noen rør til eksos anleg. eller så har jeg det meste nå. gleder meg til oppstart nå ;)

Skrevet

i dag har jeg fått gjort endel, har prøvd å få starta den opp. men fikk ikke bensin. viste seg at ikke pumpa fikk strøm så får feilsøke mer i morra. har okså fått meg el vifte som jeg får montere snarest.

• 2 weeks later...
Skrevet

i dag har jeg fått lufta clutch. og montert diverse små ting. fant ut oxo at vifte braketen min bygger for mye mot motor. så får lage en ny i morgen :) tenkte oxo jeg skulle prøve kjøre den en lliten tur oxo:) skal ta bilder av arbeidet i morgen.

Skrevet

Har fått litt problemer med pc, så får itte lasta opp bilder. men skal prøve å få fikset det i morra. men har fått montert vifte orntlig. så har lakt opp sikring og relle på det. har lagt opp det orntlig i sikringsboksen. så det ser orginalt ut. men har ikke fått lagt opp inni bilen enda. men tar litt etter litt ;)

Skrevet

nå har jeg fått rotet meg til å få in bildene, kansje ikke så mye å se på, men dere ser da litte gran. skal begynne med karosseriet snart nå :)

batteriet, skal bli flyttet baki, har det jeg trenger så må bare få rottet meg til det.

HH170.jpg

ser helt orginalt ut. men vifta er koblet til

HH169.jpg

HH168.jpg

HH163.jpg

HH159.jpg

HH158.jpg

HH157.jpg

HH156.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

får oppdatere litt. er ikke mye å ta bilder av det jeg har gjort. men har flyttet bateri bakki og sånne små ting. og så har jeg begynt som småt på utsiden. sveist igjen hul for antene og sånn. men tenkte jeg skulle sand blåse og ta rusta til hælja. så er det bare å vente på penger og bestille m-tech å greier ;) kommer vel noen bilder i hælja tenker jeg. ikke så mye respons her uansett i starten av et prosjekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...