Kjexx Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Da er det en sikring eller rele.. Er det sedan eller hva er det? Jeg har en Peugeot 306, en møkka bil. Men den er ledningene til elrutene røket i kabelgjennomføringen til døra. Det gidder jeg ikke fikse. De kan ryke pga friksjon..
nisja Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 hei. har en kamerat som hadde dette problemet med vinduene, han fann ut på ett eller annet forum at lysbryteren i taket skal stå i midtposisjon trur jeg det var om det fungerer her det veit jeg ikke, men verd forsøket
haybimmsen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Har du soltak? Er det forskjell på soltak å takluke? Siden han har lakka taktrekket sitt i der va et stort hull på som tilsvara ei takluke tror e at han har d da:p har hatt problemer sjøl med vinduene...
Kjexx Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Takluke da. Det er ett rele på motoren til soltaket, vet ikke om den kan ha noe med det å gjøre..
haybimmsen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Takluke da. Det er ett rele på motoren til soltaket, vet ikke om den kan ha noe med det å gjøre.. Hmm, bilelektronikk e velfdig bra når d funka:)) men drit når den e uenig:p
Kjexx Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Jeg går for manuelle løsninger jeg, siden jeg har dårlig erfaringer med el-vinduer. Jeg har de feteste dørpanelene til e36. Men med manuelle vinduer.
bmwe_e36 Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Jeg går for manuelle løsninger jeg, siden jeg har dårlig erfaringer med el-vinduer. Jeg har de feteste dørpanelene til e36. Men med manuelle vinduer. hehe tror nesten jeg må bygge om til manuelt, tenkte jeg skulle titte litt på d i morra !
bmwe_e36 Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 litt nye bilder har senket den litt 60/40 senk er det nå
bmwe_e36 Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 takk takk, fleire fra eidskogen her også : )
bmwj Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Bare ett tips siden vi er inne på elektronikk Har du sjekket ledningene som går til bakluken din? Når du åpner bakluken, ser du til venstre der med demperen(til luken) der er masse kabler som kan være ødelagt/skadet, dette er med på å skape feilmeldinger i resten av systemet og kan gi div rare utslag For mange åpne/lukkinger gjør at disse tar kvelden.. mine fra 91 var Fuc.t!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå