Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er egentlig en ganske så enkel sak, er bare og bore ut punktene og skjære ut styket så bare sette i ny hjulbue og sveise. punkte forsiktig fra forskjelige hold så det ikke drar seg. og være forsiktig i sveisinga så det ikke drar seg.

egentlig skulle jeg ha hatt golf hjulbuer. men det var noe med vinkeln som ikke jeg ble fornøyd med. og går man og ser det gang på gang. blir man bare iritert over det. så fant ut at orginalt var like så greit til slutt;)

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da er m-tech bestilt :D leveringstid var ca ei uke. gleder meg som en unge. har pluket av litt gamle lister og sånn i dag. får se om jeg får gjort litt mer i morra okså.

lurer litt på ossen vinge/ leppe bak jeg skal ha og bakrute senker noen forslag?

Skrevet

i dag har jeg tatt en liten service på motoren. skiftet olje, olje filter og pluger. tenkte det var greit å gjøre det, for å konstantere at alt er bra med motoren. etter som den er ny bygd omtrent ;)

Skrevet

da har jeg fått motat m-tech plasten. og har prøve montert for å sjeke pass form og slik. pasformen var ganske så bra egentlig.

side skjørta venter jeg litt med. her er det noen bilder ;)

bimmer212.jpg

bimmer208.jpg

bimmer204.jpg

bimmer203.jpg

bimmer200.jpg

Skrevet
da er m-tech bestilt :D leveringstid var ca ei uke. gleder meg som en unge. har pluket av litt gamle lister og sånn i dag. får se om jeg får gjort litt mer i morra okså.

lurer litt på ossen vinge/ leppe bak jeg skal ha og bakrute senker noen forslag?

bakrutesenker fra gs og ICC m3 spoiler! har det på min egen og er VELDIG fornøyd med resultatet!:)

Skrevet

skal inne noe til annent en en rekke sekser:P helst fra en e36 så blir det lettere med tanke på motor fester og bunnpanne;) må vell bytte mellomaksjel og girkasse og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...