bmwe_e36 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Takk takk:) bestilte m-tech kopi sette på qwt.no . Det er ikke noe problem å sete in m50b20 (rekke sekser) hadde motorfester og div fra før. Brukte 316 mellom Aksel da, men bruker understelet fra 316 enda. Skal ha på 325 understel etter vært, men laker opp bilen først. I dag har jeg fått puset en del til, tatt av dører og bakluke i dag oxo. Puser færdi bilen. Så går jeg over til dører og sånn, regner med at jeg er ferdig med pusinga av selve bilen til mondag Får ikke lakket bilen før i februar en gang tenker jeg, for må kjøpe framskjermer, facelift grill og m3 speil, men får sjå
bmwe_e36 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 har vært litt treig igjen, men hat fått gjort litt småt i d siste;) begynt å grov slipe hværtfal.
bmwe_e36 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Da har jeg fått bestilt det siste framskjermer, m3 speil og facelift grill . så må bare få rota meg til å pusse færdi bilen. han som skal lakkere lovet å komme innom til uka.
bmwe_e36 Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 har fått puset litt mere nå, sandblåst og lakt på rust stopp grunning på rusta som var inni bakluka i dag:) får prøve og gjøre mere i morgen oxo;) tenkte jo tross alt og få laket bilen i løpet av februar vis det lar seg gjøre, så må vel prøve å gjøre en del fremover nå.
bmwe_e36 Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 felga jeg har tenkt på å kjøpe ut på her;) http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/93201.jpg
bmwe_e36 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 da er all små rust på dører tatt, har tatt av lister. og grov slipt ned dørene.
bmwe_e36 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Da har det skjed en del ting i det siste, holder på som regel vær kveld. har fått framskjermer, grillramme og speil:) i dag har jeg borret hulene til klipsene på sideskjørta, sveist færdi rusta uner kanalen. slipt en god del. tenkte jeg skulle lakere døra falla og dørene på insiden på fredag. har fått tatt en prat med lakerern oxo, så har en deal med han nå bilder har jeg ikke fått tatt i dag, men får ta det en annen dag
bmwe_e36 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Da har jeg fått lakert dører og bakluke på insiden og dørfalene har montert dører og bakluke igjen. og nå er bilen øybliklig klar til over levering til lakerer. litt bilder oxo
Stich Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Blir gira på å fiksa opp e36min eg og når eg lese igjennom tråden din:)
bmwe_e36 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 I dag har jeg fått levert bilen til lakkerern:) han skulle legge på slipegrunning i løpet av kommende uka var planen hans. så er det pusing igjen, skal hjelpe han med det, så er det lakering. gleder meg til å få ferdi lakket bilen.
bmwe_e36 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 gleder meg som en unge til å få bilen ferdig lakka nå
haybimmsen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 det skjønna e:D har lyst å lakke oppgijen e med:P men d blir ikke før om vertfall to år men da tvila e på at e har bilen enda:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå