bmwe_e36 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 er ikke siker. leverte aldri me difussern heller;) men får se etter vært. takk for komentar:)
bmwe_e36 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 I dag har jeg fått begynt litt med understellet. fått grov skrud fra værandre 325 understellet, som skal pusse ned lakeres opp samt skifte av samtildige slitedeler.
bmwe_e36 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 d går egentlig fint det vettu;) har bestilt en del deler i helga som var nå. så tar snart ned bakstilling og sveiser m3 forsterkninger tenker je:) så skal jeg snart begynne å slipe ned understellet. så jeg får lakkert. kommer nok snart en oppdatering
bmwe_e36 Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 da har jeg gjort noen tester av sliping/sanblåsing av understel. kom fram til at sanblåsing gjør susen. men har for liten hjeme, så skal prøve å få lånt eller ordna noe større;)
bmwe_e36 Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 har fått litt ting å greier nå. har fått lånt meg en bedre sandblåser:) prøve sandblåst litt forsterkninger:) nye nyrer og panser emblem usj. gleder mæ tel å få det bort
nisja Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 dette kan du.. kjempe bra tråd hvor får du kjøpt de forsterknings platene ? finner de ikke hos GS..
bergeee Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 103I1F2R24
nisja Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=imageItems&image_ref=2Z1S311X2R103I1F2R24 tusen takk
bmwe_e36 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Kjøpte på gs ja, står under m3 e36 på karosseri;)
bmwe_e36 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Skrevet April 18, 2011 har fått av foringer og div på understelet, og fått på sink gruning. så nå er det bare pusing og lakering på gang etter vært:) div bilder: understelet:
bmwe_e36 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 da har jeg fått montert gulvteppe og har begynt med å sette sammen dash og midtkonsol. har også bestilt litt deler jeg venter på
bmwe_e36 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 lenge siden jeg oppdaterte nå, sist uke gjorde jeg noe veldig smart. skulle bare prøve kjøre etter jeg hadde montert en god del elektronik, for å se om det fungerte. glemte så klart og få på panserlåsen, så da gikk pansere og fram ruta med:( men det var ikke noe anne som vart ødelagt. så d får gå litt inponert er jeg nå, koed hadde greid å sende pakka mi etter ca 14 dager. har egentlig gjort veldig mye små ting, har planer om å gjøre ferdig alt små arbe nå. har okså fått sammen alt i dashboardet uten under ratt stamen. så får jeg kjøpe meg et panser, bare jeg finner et i nærheten. og få lakert det. så blir det nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå