sladjan Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 De va synd! Men bilen begynne å bli bra nå, mye arbeid som ble lagt ned i denne nå!
bmwe_e36 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 takk takk mye av motivasjonen i prosjektet. har kommet fra dit prosjekt, for det syns jeg har blitt en perfekt sedan
bmwe_e36 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 fikk noe småteri i dag. har fått montert litt også
bmwe_e36 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Simons , men husker ikke helt hva den heta men skar undersøke d
bmwe_e36 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 eneste det står er at eksosen er 2x80 og komplett etter katalysator;) har okså fått laget til ei muter til lambdsonden min.
haybimmsen Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Må en skifte lamda bare når en skal bare skifte ut bakre del av potta får å få litt mer lyd?
bmwe_e36 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Skrevet Mai 21, 2011 Nope, men den je hadde var ødelagt, og ødelagt muter;)
bmwe_e36 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 Har fått montert sidskjørt i dag, vart ganske så fornøyd. kommer bilder i morgen tenker jeg
haybimmsen Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Har fått montert sidskjørt i dag, vart ganske så fornøyd. kommer bilder i morgen tenker jeg Boret du de på plass?
bmwe_e36 Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 hmm, nei vart en liten vri. er uorignale skjørt og det skal jeg aldri ha igjen. fikk borret fast alle stedene bortsett fra topen bortover hele, der hoved klipsa egentlig siter. men tok heler og fikk satt in to klips i falsen i fram kant på framskjermen, så det vart ganske likt som i bak kant. og da satt egentlig skjørta bra nok. men tok da og dro ut skjørta bortover hele og la ei lang stripe med tec 7. så la jeg pyntelista på plass, sette på stramebånd runt for å få det ekstra presse, og det fungerte bra;) anbefaler på det sterkeste orginale, for det paser 100%
haybimmsen Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 hmm, nei vart en liten vri. er uorignale skjørt og det skal jeg aldri ha igjen. fikk borret fast alle stedene bortsett fra topen bortover hele, der hoved klipsa egentlig siter. men tok heler og fikk satt in to klips i falsen i fram kant på framskjermen, så det vart ganske likt som i bak kant. og da satt egentlig skjørta bra nok. men tok da og dro ut skjørta bortover hele og la ei lang stripe med tec 7. så la jeg pyntelista på plass, sette på stramebånd runt for å få det ekstra presse, og det fungerte bra;) anbefaler på det sterkeste orginale, for det paser 100% Da e e veldig glad får at e kjøpte meg originale ü men blir ikke enig med meg selv om å lime eller bore, e livredd får rust, veiane her på sunmøre blir ganske så salta:( hva anbefaler du i og med at e har originalt?
bmwe_e36 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 bor du, anbefaler ikke å lime;) men tanke på rust er vel liming best. men det går an og behandle hula bra med noe rust stopp eller lignende, d hadde jeg gjort. har boret hulene, så dem er klare vis jeg skifter til orginalt;)
bmwe_e36 Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Skrevet Mai 28, 2011 82 mm fikk også montert m-tech lister i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå