Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hmm, nei vart en liten vri. er uorignale skjørt og det skal jeg aldri ha igjen. fikk borret fast alle stedene bortsett fra topen bortover hele, der hoved klipsa egentlig siter. men tok heler og fikk satt in to klips i falsen i fram kant på framskjermen, så det vart ganske likt som i bak kant. og da satt egentlig skjørta bra nok. men tok da og dro ut skjørta bortover hele og la ei lang stripe med tec 7. så la jeg pyntelista på plass, sette på stramebånd runt for å få det ekstra presse, og det fungerte bra;) anbefaler på det sterkeste orginale, for det paser 100%

Skrevet
hmm, nei vart en liten vri. er uorignale skjørt og det skal jeg aldri ha igjen. fikk borret fast alle stedene bortsett fra topen bortover hele, der hoved klipsa egentlig siter. men tok heler og fikk satt in to klips i falsen i fram kant på framskjermen, så det vart ganske likt som i bak kant. og da satt egentlig skjørta bra nok. men tok da og dro ut skjørta bortover hele og la ei lang stripe med tec 7. så la jeg pyntelista på plass, sette på stramebånd runt for å få det ekstra presse, og det fungerte bra;) anbefaler på det sterkeste orginale, for det paser 100%

Da e e veldig glad får at e kjøpte meg originale ü men blir ikke enig med meg selv om å lime eller bore, e livredd får rust, veiane her på sunmøre blir ganske så salta:( hva anbefaler du i og med at e har originalt?

Skrevet

bor du, anbefaler ikke å lime;) men tanke på rust er vel liming best. men det går an og behandle hula bra med noe rust stopp eller lignende, d hadde jeg gjort. har boret hulene, så dem er klare vis jeg skifter til orginalt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...