bmwe_e36 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 tusen takk for komentarene fikk henta meg et panser en dagen her oxo da, skal opp til lakerern på fredag og avtale nærmere. tenkte okså og prøve å få gjort en god del på bilen tel helga
bmwe_e36 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 takk litt motgang på prosjektet om dagen, syns det var litt mye olje i peilepinnen en dagen. tømte ut det og der var det litt vann. så skifter topp pakning om dagen, det meste er demontert nå. så i morra el på fredag bør jeg ha kommet et godt stykke på vei igjen;) men det er slik man får erfaring av og lærer seg nye ting.
bmwe_e36 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 da er topp pakning på plass igjen, så nå går det som det skal hørte noen rykter om at panseret mitt vart lakert i sta, for sjeke opp det i morgen om det stemte
bmwe_e36 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 har fått på panser i dag, og vart fornøyd med det:) et par bilder:
dav-a Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Pent Liker felgene dine! Har så og si de samme selv Har du senkesett?
bmwe_e36 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 tusen takk:) har orginalt nå, men skal gå over understelet. da blir det justerbart fikk også vasket bilen for første gang orntlig i går
bmwe_e36 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 litt bilder, har også fått sandblåst og lakert litt understels biter:)
bmwe_e36 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 nå er forings emne på vei, vart anbefalt oilon, så da prøver jeg det. så til uka blir det nuk litt dreing av foringer
bmwe_e36 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Da har jeg fått emne jeg skal bruke til foringene, begynner å produsere mine i morgen satte på gt splittere, og fikset noen små ting under. Så bare jeg får gjort foringene så blir det vel demontering under, lurer litt på og lage meg sånne camberjusterings armer selv. bilder med splittera på bilde av foringsemne. er av noen foringer som jeg lager for en annen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå