Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Mere senk blir det ikke, ikke før til våren isåfall! Greit og kunne bruke den i vinter også.

Kommer til og fjerne all soting, syns rett og slett det blir litt harry.

Kom akkurat inn nå, har vasket og gnukket bilen inni i 3-4 timer nå. Den har fått full skinnrens av seter pluss skinnrens på dashbordet :-)

Har også montert mørke(klare) sideblinkere.

Skal ut og ta litt bilder nå, kommer bilder ikveld =)

Skrevet

Da har jeg vært ute og tatt litt bilder! Har forresten også fått på LED pærer til skiltlys i dag. Syns deg gjør seg på hvit bil :)

Kritikk/Ros tas i mot med stor takk :D

jz9qr2w1fld2bvgksoiq.jpg

aab6pigct6o36lr905cx.jpg

hwoc1okw3q91bked2fy2.jpg

18v205suykvgoos907wg.jpg

lpbb0p5k0985unq8esu8.jpg

i69y6u408legjikqj2hd.jpg

p71wxfebag2az3960l59.jpg

siqopsk02issa59yq5j8.jpg

x4qv2z13yzxah92ckgoq.jpg

0t827j28mfqa0u0pd0jj.jpg

dye15tx0qx5fgjfok2b0.jpg

0ac7ncykxjjvtvmljl8a.jpg

6eknj9cokpyypn0qc0ch.jpg

4kfzjzad4tl6byjjsg3d.jpg

uyy71gqswov2y40cadbz.jpg

Skrevet

Pent , pent! Jeg ville hatt HELE bilen hvit, hadde det vært min :) Også er det noe med speilene, de ser så små ut. Sikker på at det er M5 speil?

Skrevet

De ser kanskje litt små ut på bildene, men er M5 speil jeg :) Syns det gjør seg veldig med sort tak og sorte detaljer jeg, skiller seg litt ut :)

I dag har jeg fjernet det åpne powerfilteret som forrige eier hadde satt på, og satt på orginal luftfilterboks og nytt filter. Det ble en utrolig stor forskjell! Bilen går mye rolige og penere, og en mye bedre respons!

I morra skal det byttes olje/oljefilter/plugger/bunnpannepakning.

Må jo stelle litt med`n :)

Skrevet

I helga blir det montering av ny gearkasse, da den gamle ikke ville mer på andre gir :?

Vurderer også en leppe under M-fanger foran, noen tips til ossen?

M-bakfanger er ankommet i posten, så da gjenstår bare effektanlegget :D

Skrevet

I går byttet jeg girkasse på bilen, da jeg tok 2.giret på den forrige.

Men den girkassen jeg hadde kjøpt var ikke helt i form.. Uler noe veldig, og har ikke sjangs til og få den i 5.gir, og relativt vanskelig og få den i de andre girene også.. Så nå har jeg bittelitt leia ;)

Skal dele den forrige girkassen i kveld, og se om det er noe jeg kan gjøre med den, evt fikse andre giret, bytte drevet f.eks.

Gammel kasse:

bct67i8ji17uel9q0pok.jpg

Ny kasse:

e75tifczlyw8f1e1u0u1.jpg

farzp6tifi1vu6rn1af9.jpg

zwpgduubkq66mr4f6dk7.jpg

Skrevet

Ja var egentlig kjempegreit, brukte ca 3 timer med alt. Så syns da er greit. Er bare og løsne eksos og få senket den litt, og få av 3 stk skruer på mellomaksel pluss skruene på kassa inn til motor`n. Er de som er mest køddne, spes de som sitter øverst! Pluss varmeskjold osv må man ta av.

Ble ikke noe girkasse-skruing idag, så tok heller og fjernet sotefilmen på siderutene, syns det ble mye bedre! noen kjappe bilder etter vask :

krwk88dhjzk739ee1c02.jpg

8wihj5s06hjat8qeq8h1.jpg

g0do6pygc5msyyybr88r.jpg

0qyfmbi953gnehrp2n6s.jpg

txljbok1ct7ioyd6312s.jpg

Pluss mitt bakgrunnsbilde på pc`n :

riyqi9v5bvkxnhkwwt2p.jpg

God natt! :)

Skrevet

JA!! I know.. Men skal jeg først bytte skal jeg ha sort skinn ifra M5! Så det blir med tiden. Andre ting som er prioritert først :-)

I morra blir det og få åpnet den gamle girkassen og se hva jeg får gjort med den, så får den evt duge i vinter. Må uansett ha ny kasse og diff til våren hvis jeg skal ha kompressor.

Skrevet

behold interiøret! alle har kjedelig svart skinn..

ellers så syns jeg bilen er kjempefin..

må nesten komme med litt ros OG ris... ris fra meg er felger som er litt kjedelige og at den skulle vært 2-3 cm lavere foran(og dertilhørende profil for at det ikke skal subbe)

men alt i alt 96 av 100 mulige poeng!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...