Eklund Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Har en 1999 modell 318i. 199000km. Nylig godkjent. Bra teknisk stand. Litt rust, som var når jeg kjøpte den, men som jeg har stoppet med diverse produkter. Det er ikke rust i hjulbuene bak eller i bærende deler og det er der det er vanskeligst å ha det. Denne må vokses to ganger i året. Noen småskrammer. Kommer bilder. Titansilber shadowline. Perfekt nr2 for den som har entusiastbil. Eller noen som vill ha en rimelig e46 i god teknisk stand. Utstyr: dsc, antiskrens som ikke er standard på 316/318 skipose delbart baksete midtarmlene sportsratt 8xalufelger (15" og 16") motor og kupevarmer, defa kjørecomputer Den har nye belegg og skiver rundt om og nye bremserør bak. Renovert topp. Ny radiator og termostat. Servicehefte. Selges fordi jeg har kjøpt meg 528i. Fri for heftelser.
Dufniall Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Sorry OT; «God didn't create the human mind, the human mind created God.» - word
Eklund Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 kommer bilder, har litt mye å gjøre for tiden. Er snakk om kanskje to uker, så skal jeg prøve å få opp noe.
Eklund Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Den har forresten ny luftmassemåler og et pipercrossfilter i skum som ikke skal ta den nye. Har ikke kabelen til varmern og kupevifta, men er defa så finnes å få tak i. Ved planing av topp fikk den også tatt ventilforingene. Tror motorn er i god stand, den bruker veldig lite på langkjøring. Har ingen feilmeldinger i følge carsoft til kompis. Grunn til at den ikke har rust i bærende konstruksjoner er nylig EUkontroll og det sjekker de, det ble gjort på mekonomen og trur ikke de slurvet.
Matz Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Kommer det bilder snart? Er det automat eller manuell?
Eklund Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Mor skulle bare låne bilen i mellomtiden, men nå ser d ut til at hun kjøpern. Er jo så mange nye deler, så får jo ikke tilbake det og kan like greit selge til mor. Hun har fått på seg til jul å tenke over saken
Eklund Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Da ser det ut til at denne blir lagt ut for salg. Mor har ikke bruk for noen bil og har ikke hjerte til å ta garasjeplassen fra gamlingen hun leier ut til. Den her er førstegangsregistrert i 98, så den har 5000kr billigere omregistreringsavgift. Kommer bilder i løp av noen dager dersom noen er interesserte. Skal innom onsdag og tenkte da ta noen bilder. Ikke gjort noe annet enn å skifte bremseklossene (piping) siden sist. Skal ha oljeskift rett som det er, tenkte ta en som innvendig motorvask i samme slengen. Ellers blir det noe for ny eier.
SanMiguel Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 jeg er int i å se noen bilder av bilen. bilen er vel ikke solgt?
Eklund Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Yes. Mor tok over min e39 528 i stedenfor. Hun likte rattvarmen. Så nå er det denne igjen. Så blir det kanskje e60 om litt. Ikke gjort noe annet enn nytt batteri siden sist. Et sønniko, fikk anbefalt av falck, de vill jo ikke hjelpe medlemmene sine gratis, så må stole på at de vet best. Ja jo, en abs-sensor er skiftet og olje og filter i samme slengen. Cupefilter er også skiftet. Mor mener hun har fyllt en flaske kjølerveske på den, så mulig det er noe der. Trykktestet, fyllte og avluftet, har funket siden. Mor har kjørt den siste halvåret, før det var det dama som brukte den. Er manuell kasse i bilen. Som nevnt har den noe rust. Som også nevnt er den nettopp EU-ok, så ikke noe bærende. Baksjermene er også fine. En skjerm foran er gåen, følger med ny. Anbefaler ny rustbehandling, har kjørt på med rustomvandler og det har stoppet prosessen så langt. Denne var mer rusten når jeg kjøpte den, bortsett fra v skjerm foran som må skiftes. Så har jeg i tillegg vokset den to ganger i året. Det er vell bare til å komme og se. Ellers prøver jeg med noen bilder her. Jeg har ikke fulgt med helt på priser, men regner med at den har gått ned litt siste halvåret. Bare kom og se og kom med bud. Er jeg ikke fornøyd så går den ut på finn.no og den som er villig til å gi mest får den. Bor i Oslo.
Eklund Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Justert prisen litt. Har forandret seg en del siden jeg vurderte å legge den ut i August. 50000kr er en grei pris
Eklund Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 fortsatt til salgs, men har ikke fått lagt den ut på finn enda da mor min låner den. Kan vises i Oslo
Berget93 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Justert prisen litt. Har forandret seg en del siden jeg vurderte å legge den ut i August. 50000kr er en grei pris. Hva mener du med dette ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå