Gå til innhold

86' 325IX Prosjekt selges


Haakjin
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke plass å holde på lenger, eier ikke tid i det heletatt, så det ser desverre ut til at jeg må selge den uferdige ixen min. Det er virkelig et prosjekt som kan bli bra med litt arbeid. Bilen står nå ganske nedribbet for interiør, dører, skjermer og panser. For jeg skulle begynne å sveise rust. Jeg har fått sveiset litt på dørk frem på venstre siden og halve kanalen fremme, er med nye kanaler på begge sider, nye hjulbuer bak er sveiset inn og nye skjermer fremme, det som står igjen av rust , er hull fram på høyre siden i dørk, i dreneringshullet på førersiden i dørk, kanaler, rundt bensinpumpe, jekkfester, øvre fjærholder bak på høyre side, nånn små hull i innerskjerm, allefall på høyre side der abs går ut..

rundt bakfangerfeste ved luftehull for bagasjerom. Det er alt som er av rust på den. Det virker kanskje som om det er mye rust, men for en som er sveisekyndig og har plass å holde på så kan jeg ikke skjønne annet at det er en kurrant jobb.

Men dere kan vell se litt i prosjekttråden min her på bimmers.

viewtopic.php?f=11&t=155160

Det er vell litt en luksus modell av e30 da, så med litt jobbing så blir dette en veldig bra bil. Sentrallås,el vinduer, el. takluke, ABS, servo og en god del til. Litt synd å selge egentlig..

Men angående bud så tar jeg vell i mot alle bud, bare for å se. Jeg prøver da å få mest mulig av den, men er ikke store kravene jeg har , så det er bare å by, har ikke godt mere enn 170000 km eller.

Mvh

Håkon

Ta kontakt på

915 43 912

når som helst , er inne her på Bimmers veldig veldig ofte også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...