osjaavik Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Bilen selges nå til høyeste bud over 2000. Må hentes i Horten (burde nok helst hentes på henger, men den er kjørbar, så hvis man ordner noen prøveskilt så funker sikkert det også.) Grei billig bmw selges so prosjekt eller delebil. Bilen er originalt en 318i som det har blitt satt inn en 318is motor i (ikke skrevet inn i vongnkortet). Den har en del skjønnhets feil: litt lakkrust på begge hjulbuene bak, underkanten av bagasjelokket er temmelig rustent, nedre hjørnet av døren på passasjersiden er litt bøyd innover, nedre delen av begge forskjermene er litt rustne, panseret har også en liten knekk i front. Bilen står nå på et sett 17" RH felger, dekkene på to av hjulene er nesten ikke brukt, vinterdekkene er ganske fine og står på orginale bmw alu. felger.. Det er også montert shortshift. Sony CDspiller med usb-inngang, samt ok 6*9 høytalere. Bilen har stått ubrukt i et år nå fordi jeg har flyttet ut av landet for å studere, av den grunn har jeg levert inn skilter. Bilen bærer preg av å ha stått ute, det er en del rust, det har kommet inn vann gjennom takluka, så det er en del mugg på interiøret. Startet motoren når jeg var hjemme i sommer, og den gikk fint. Starteren er ikke veldig god lenger og bør byttes ut. Hvis man vil ha denne bilen på veien igjen bør det påregnes en del jobb, men motor, understell osv. er bra, hvis bilen kjøpes som delebil. Styrestag, bensinfilter, slanger til servoen, dynamobørster ++ ble byttet ut i fjor. NB. fangeren på bildene er byttet ut med en nylakkert en med tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasaladd Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Er det cupe eller sedan? Pris? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 det er en sedan, bilder kommer etterhvert. hadde tenkt rundt 5000 for alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
negativ Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 hvor holder du til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 horten i vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasaladd Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Er det mye rust på chassi, eller mest på utbyttbare deler? må det sveises rust på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 panser, front dører og bagasjeluke er ganske rustne, etter hva jeg kan huske er det noe rust i alle hulbuene, den kanten mellom bagasjeluka og bakfangeren har det begynt å bli noen flekker på og det er noe rust i kanalene. Jeg vet ikke hva av dette som må sveises og hva som kan pusses bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 er det noe du vet om som ikke kommer til å gå gjenom en eventuell eukontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRA_Performance Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hei. Er interessert i bilen, hvordan er det å få hentet bil siden du er i australia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Hei kan hente den i løpet av uka:) send meg mld 98081891 mvh steffen tangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 bilen solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Nå er jeg hjemme i norge igjen, og bilen står her fortsatt, så hvis noen vil ha den så er det bare å si i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Kan eventuelt skru av deler og selge de hvis det er nok interesse for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Artig sladde bil i vinter...hmmm...fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg