Gå til innhold

solgt

osjaavik
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen selges nå til høyeste bud over 2000. Må hentes i Horten (burde nok helst hentes på henger, men den er kjørbar, så hvis man ordner noen prøveskilt så funker sikkert det også.)

Grei billig bmw selges so prosjekt eller delebil. Bilen er originalt en 318i som det har blitt satt inn en 318is motor i (ikke skrevet inn i vongnkortet).

Den har en del skjønnhets feil: litt lakkrust på begge hjulbuene bak, underkanten av bagasjelokket er temmelig rustent, nedre hjørnet av døren på passasjersiden er litt bøyd innover, nedre delen av begge forskjermene er litt rustne, panseret har også en liten knekk i front.

Bilen står nå på et sett 17" RH felger, dekkene på to av hjulene er nesten ikke brukt, vinterdekkene er ganske fine og står på orginale bmw alu. felger.. Det er også montert shortshift.

Sony CDspiller med usb-inngang, samt ok 6*9 høytalere.

Bilen har stått ubrukt i et år nå fordi jeg har flyttet ut av landet for å studere, av den grunn har jeg levert inn skilter. Bilen bærer preg av å ha stått ute, det er en del rust, det har kommet inn vann gjennom takluka, så det er en del mugg på interiøret. Startet motoren når jeg var hjemme i sommer, og den gikk fint. Starteren er ikke veldig god lenger og bør byttes ut. Hvis man vil ha denne bilen på veien igjen bør det påregnes en del jobb, men motor, understell osv. er bra, hvis bilen kjøpes som delebil. Styrestag, bensinfilter, slanger til servoen, dynamobørster ++ ble byttet ut i fjor.

NB. fangeren på bildene er byttet ut med en nylakkert en med tåkelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panser, front dører og bagasjeluke er ganske rustne, etter hva jeg kan huske er det noe rust i alle hulbuene, den kanten mellom bagasjeluka og bakfangeren har det begynt å bli noen flekker på og det er noe rust i kanalene. Jeg vet ikke hva av dette som må sveises og hva som kan pusses bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...