Ad|oS Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Har et pent brukt Canon 20D digitalt speilreflekskamerahus som jeg vurderer å selge. Kamera har et magnesiumskall som gjør det mye mer holdbart enn de som er laget av plast. Dette kamera hadde en nypris på 10-15.000kr, og er et semiprofft kamera. Har 8MP oppløsning, og kan ta 5 bilder/sek i opptil 23bilder (kommer an på hvor raskt minnekort du bruker.) At kamera "bare" har 8MP er ikke noe å la seg skremme av, selv om en del nyere kamera har minst den dobbelte oppløsningen. Med mitt gamle speilrefleks hadde jeg 6MP oppløsning, og har skrevet ut krystallklare bilder i A3 størrelsen, så med enda bedre oppløsning har du ikke noen problemer med å få frem det du skal. Jeg selger dette kamerahuset da jeg ikke bruker det lengre, og det er bedre at noen som har bruk for det utnytter seg av de mulighetene det har i stedetfor at jeg bare har det liggende å støv ned Det følger selvsagt med batterier (minst 2stk), lader og en snorutløser. Veldig greit å ha dersom du skal ta bilder på kveldstid med stativ, så slipper du vibrasjoner under eksponeringen Selges for HBO 2000kr. Ta kontakt gjennom forumet eller på PM
Ad|oS Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Tenker du serier med 3 eksponeringer? I såfall, ja den har det...
Tom K Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 er det bare kamerahus eller følger det med objektiv også ? hvor mange bilder har det tatt sånn ca ?
Ad|oS Skrevet September 13, 2010 Forfatter Skrevet September 13, 2010 er det bare kamerahus eller følger det med objektiv også ? hvor mange bilder har det tatt sånn ca ? Er kun kamerahuset som selges... Har nok ikke noen som helst anelse om hvor mange eksponeringer som er foretatt
Ad|oS Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Har også et gammelt Cannon 10D med batterigrep til salgs dersom noen er interessert i et billig DSLR. En del bruksmerker på det, men fungerer fremdeles fint. Selges for 500kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå