Gå til innhold

E30 335i m-Tech1


TurboOve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Hei igjen etter en et lite opphold. men har vært operert i ankelen, så har prøvd å la vær å gjort så mye får å slippe opersjon igjen.

finn 10. feil..!! =)

con1jmgqz7do59826ynq.jpg

87cp52mmeaiwj87e6d7j.jpg

MEN i kveld blir det litt action igjen, klarer ikke la vær lenger no. så MULIG det kommer no bilder i kveld.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sveise primeren.

y8r7e41dp5dj92azopve.jpg

Har nå snudd bilen å skjært ut hjubue og kanalen. så faktisk ikke så ille ut der som på adnre siden, så det var jeg litt glad for kan du si..! ;)

Kjempebra Ove ;) Du er jo knallflink :)

Men, ikke for og ødelegge noe som helst, men jeg kjøpte Europax, og ble anbefalt og bruke Volvo sin sveise grunning, for når man skal gå over bilen til slutt med silikon fjerner har Europaxn en tendens til og trekke seg med utover..

Mens volvo Sveise grunningen holder seg på plass og ikke blir så flytende..

Men uansett, når det er under bilen har det jo ingenting og si :)

Beundrer deg karroseriarbeidet , skal følge med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sveise primeren.

y8r7e41dp5dj92azopve.jpg

Har nå snudd bilen å skjært ut hjubue og kanalen. så faktisk ikke så ille ut der som på adnre siden, så det var jeg litt glad for kan du si..! ;)

Kjempebra Ove ;) Du er jo knallflink :)

Men, ikke for og ødelegge noe som helst, men jeg kjøpte Europax, og ble anbefalt og bruke Volvo sin sveise grunning, for når man skal gå over bilen til slutt med silikon fjerner har Europaxn en tendens til og trekke seg med utover..

Mens volvo Sveise grunningen holder seg på plass og ikke blir så flytende..

Men uansett, når det er under bilen har det jo ingenting og si :)

Beundrer deg karroseriarbeidet , skal følge med her :)

Takk for det..!! :P

Ja jeg veit Volvo sin er best, men vi hadde ikke det for handa så da brukte vi bare Europax..!!

Ja med litt veiledning så blir det bra..!

Skal bli godt å få den ferdig, når snøen forsvinner over nyttår så skal jeg ut å vis fram stolheten. Gleder meg til det kan du si! :) skal legg sjela i denne bilen..! :)

Sånn var den en gang å sånn skal den bli igjen, bare enno fetere med div Carbon look detaler osv..!! ;)

ppihqxence21nx0zyvnw.jpg

digyxu71hcaiuy50sxwu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...når jeg ser de bildene begynner jeg å lure på om det er denne jeg snuset litt på for 3-4 år siden. lå til salgs på bmwccn-sidene... det var ialle fall en godkjent hvit E30 335 med hvite felger... går vel neppe så mange av dem :).

Få den tilbake i den look'en der så har du en perle..

Drømmen måtte vært å hatt en E30 340iK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...når jeg ser de bildene begynner jeg å lure på om det er denne jeg snuset litt på for 3-4 år siden. lå til salgs på bmwccn-sidene... det var ialle fall en godkjent hvit E30 335 med hvite felger... går vel neppe så mange av dem :).

Få den tilbake i den look'en der så har du en perle..

Drømmen måtte vært å hatt en E30 340iK :)

Det kan godt være..! :) nå ha værtfall jeg kjøpt den å er godt i gang med å gi den et nytt liv..! =)

Ja no skal den bli blank og fin igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset=)

Bare hyggeli..! :P

Holder du på med sveising av karisseri/rust selv eller..!?

Ja.,men kun på hobby though, liker godt og holde på med platearbeid=) er du utdanna du kansje? driver og lager en BC sierra nodaa. ferdig og "tette" den så nå venter jeg på buret som skal inn. Blir en ny erfaring igjen.

Så ikke helt smellgod ut den ankelen din. God bedring og stå på når du er på fote igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset=)

Bare hyggeli..! :P

Holder du på med sveising av karisseri/rust selv eller..!?

Ja.,men kun på hobby though, liker godt og holde på med platearbeid=) er du utdanna du kansje? driver og lager en BC sierra nodaa. ferdig og "tette" den så nå venter jeg på buret som skal inn. Blir en ny erfaring igjen.

Så ikke helt smellgod ut den ankelen din. God bedring og stå på når du er på fote igjen=)

Holder på å utdanner meg, men nå har jeg vært sykemeldt siden mars, men blir vell når jeg komer meg på fotene igjen..

Arti med litt utfordring da..

Ja foten er en historie for seg selv, men blir vell bra no håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...