Gå til innhold

E30 335i m-Tech1


TurboOve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jeg lever å det skjer ting, men har gips å vettu så ikke så lett å holde på egentlig. men her er no noen bilder..!! :)

fqmcv19uepmhbnquyiub.jpg

Her har jeg først sandblåst alle sveisene og etter det grunnet med syregrunning.

yap7sd7afr0uyfwk2vfn.jpg

Her er det påførst strukturmasse får å få det til å se litt finere ut før jeg maler i morgen!

lvqdtbgozyylz8526zki.jpg

så da er dørken på ene siden ferdig straks, litt feil av meg å gjøre dette på bare ene siden, men litt arti å se hvordan det blir...!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips om du trenger det.2 komponent Struktur massen til 3M er suveren som toppmasse.! eneste som er dumt er prisen på pistolen som du trenger for og sprøyte den med. Men det er en kjempe masse og avslutte med. Regner nesten med du har et favoritt produkt though;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra me framgang skjer æ sia sist æ va i garasjen.. ;) Vi får ta en fotoshoot med 2x hvite bimmers en dag når du blir ferdig.. Må bare få ordna sa vippearman i 535'en først.. ;)

Stå på Geir Ove.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra me framgang skjer æ sia sist æ va i garasjen.. ;) Vi får ta en fotoshoot med 2x hvite bimmers en dag når du blir ferdig.. Må bare få ordna sa vippearman i 535'en først.. ;)

Stå på Geir Ove.. :)

Ja er no anna no ja Anders. alt blir te slutt..!! :P men tar no litt tid da vettu..!! :P

Ja det må vi no vell få til..!! ;)

Står på så mye jeg klarer..!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...