Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, E30`a di e jo sånt som dei lika doffa . men såg du parkerte den i carporten å e46`n framfor, for e såg en jævli merklig mørkkledd fyr opp i veiane, sprang som fan når vi kom kjørende, så si ifra om du har hørt om nokke som har skjedd der oppe :) politie e sikkert drit lei av å kjæfte på dinna mjøs familien, de funka jo aldri uansett. skulle hatt skikkelig juling dissa der :)

Skrevet

denna gangen her, var d vel ikkje mjøs familien som hadde noko med denna m3 n å gjer. men d va vel en fra rauma å en fra vestnes, å d va ikkje mjøs..

men den dagen noken kjem å stjæl m5`n min, so ska i garantere at d hadde endt med drap,

politiet varetektsfengsla folk i 2 daga gir dei ei bot, å so e d ut igjen.. politi e ikkje anna en ein gjeng korrupte idiota....

Skrevet

Det er trist å se at det finnes mennesker som er villige til å ødelegge så mye for andre for å tjene seg noen skarve tusenlapper.

Ingen hadde selvfølgelig orket å gjøre noe slikt bare for å skaffe en motor/gir om de viste at de kom til å bli hardt straffet for det.

Dette er vel gjengangere, og med norsk straffenivå så får de vel ett halvår i buret når de har kommet opp i tosifret antall lovbrudd.

Sånne folk lar seg ikke skremme av slikt.

Om bilen: Uten motor og gir så blir den garantert kondemnert. Ny motor er vel ikke å få fatt i lengre, og da det enda gikk an så kostet den komplett rundt 120.000 med ledningsnett. Girkassen i tillegg da så...

Håper noen får fatt i de skyldige og gir de en lærepenge en dag. Tror jeg hadde fått traumer om noe slikt som dette hadde skjedd med meg.

Skrevet

om vi i norge hadde stjælt en bil fra dem, i demmers land, hadde vi sikkert fått lifstid eller dømt til døden :roll:

og de folka vi hadde stjælt bilen ifra, hadde sikkert tatt oss som f**n, antagli vis blitt fraktet til politistasjonen i rullestol, med sugerør ut av halsen...

det jeg vil fram til er: straff disse jævlene så hart slik at dem aldri gjør det igjen, senn dem ut av lande igjenn!!

Skrevet

doffa skrev:

jeg vet hvem disse er. samme folket som alltid har stjelt bmw på sunnmøre. men nå er det lillebror som står for tyveriet, om dem er så dum at dem kommer til meg en gang å prøver å stjele eller stjeler min e30, å om jeg vet med 100% sikkerhet at dem har tatt min bil å der ligger bevis på dette da blir jeg drapsmann på kort tid.... for disse kara her har plaget nok av BMW folk her oppe nok nå. går jo faen ikke å ha en grisete bmw her utan at den faktisk forvinner en eller annen gang til slutt..

Blir så inni faens forbanna på at politiet bare gir dem en klaps på finger å sier at nå får du en advarsel å om du gjør dette en gang til så blir det stengere en sist. å da advarsel nr 2 å ett litt hardere klaps.. kansje en bot på 1500,- jævla møkka politi. alt for late til faktisk å gjør noe med en slik sak....

proff1

Sier en so liker å skaffe seg tyvgods fra storebror og lillebror:) Du kan egentlig se på deg selv som en god støtte spiller når det gjelder BMW-tyverier på sunnmøre :) kriminelle faen!!

dette var første inlegg.. snakker vi om tyven selv? [-X

for han kan ikke bo i alta om han viste dette :lol:

Skrevet

Vel uansett.. nok er vel nok nå snart.. Diverse personer som har plukket med seg for mye her på sunnmøre bør vel roe seg ned når torpedoer står på døren... bare en tanke kanskje?

Uansett.. Stiller vi lynsje gjeng og ordner sakene skikkelig..? så burde vi kunne få tilbake motoren..

Skrevet
doffa skrev:

jeg vet hvem disse er. samme folket som alltid har stjelt bmw på sunnmøre. men nå er det lillebror som står for tyveriet, om dem er så dum at dem kommer til meg en gang å prøver å stjele eller stjeler min e30, å om jeg vet med 100% sikkerhet at dem har tatt min bil å der ligger bevis på dette da blir jeg drapsmann på kort tid.... for disse kara her har plaget nok av BMW folk her oppe nok nå. går jo faen ikke å ha en grisete bmw her utan at den faktisk forvinner en eller annen gang til slutt..

Blir så inni faens forbanna på at politiet bare gir dem en klaps på finger å sier at nå får du en advarsel å om du gjør dette en gang til så blir det stengere en sist. å da advarsel nr 2 å ett litt hardere klaps.. kansje en bot på 1500,- jævla møkka politi. alt for late til faktisk å gjør noe med en slik sak....

proff1

Sier en so liker å skaffe seg tyvgods fra storebror og lillebror:) Du kan egentlig se på deg selv som en god støtte spiller når det gjelder BMW-tyverier på sunnmøre :) kriminelle faen!!

dette var første inlegg.. snakker vi om tyven selv? [-X

for han kan ikke bo i alta om han viste dette :lol:

Snakker om en luring :wink: ikke tyven. Var godt gjort å legge merke til "Alta." :applause: men det er der jeg bor :D

Skrevet
Ok, gå ut å ta bilde av e36n 318n din og samedrakten liggende på pansere da

Det er bare en 1.6liter. :uh: Hvem har sagt jeg er samisk? :grr:

Alle nord for Trondheim er samer...

Skrevet
er det sikkre kilder som sir att de ikke var mjøs brødrene da? kildene mine sir noe anna :P

¨

Ja nå må dere ikke slenge utpå navn her uten det er helt sikkert [-X ... Hva stemmer??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...