T_Solheim Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Rød BMW M3 stjålet, nord for Ålesund i natt. Hvor bilen har tatt veien vet vi ikke, så vi håper alle holder øyner oppe etter veiene, også utenfor fylket! Rød M3 med hvite BBS hjul, den er lett å kjenne igjen! Reg nr: KB 29551, men skilter blir ofte skiftet ut under flytting av slikt, så hold utkikk. Tips taes imot med takk. Hold ører og øyne åpne! PM og tlf 976 20 334 ( eier ) evt 977 05 167 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_Solheim Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 lagra reg.nr og nummer til eier på mobilen, selv om jeg ikke akkurat bor i "nærområdet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_Solheim Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Selv bor jeg i Gjøvik for tiden, så om noen skulle observere bilen (eller noe som ligner veldig på østlandet må de gjerne ringe meg. Alle tips taes imot med takk! Det blir en påskjønning til tips som fører til at bilen blir funnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 skal holde ett øye med, selv om jeg tror tyvene er ikke dumme nok til å kjøre den rundt i ålesund/moa. håper du finner den igjen. tror det var denne jeg så utenfor brisk for ukestid tilbake, men den var vel ikke stjelt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Så en rød M3 på henger i kr.sand i dag tidlig 7 tiden ca. om den hadde hvite felger fikk jeg ikke med meg, var i koma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Er selv i Ålesund for tiden, så skal hole øyne åpne her også, selv om, som code13 sier så er det vel usannsynlig å se den i nærområdet her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Jeg legger merke til alle E30 som passerer meg, spesielt M3. Skal holde øyne og ører åpne på romerike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 meget trist å høre legger alltid merke til E30'r særlig M3, håper du får igjen bilen i god behold. GPS tracker er en god ting å ha når man har en perle som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Så en rød M3 på henger i kr.sand i dag tidlig 7 tiden ca. om den hadde hvite felger fikk jeg ikke med meg, var i koma Neste stopp, Skien Men fra spøk til alvor, skal holde øya åpne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 meget trist å høre legger alltid merke til E30'r særlig M3, håper du får igjen bilen i god behold. GPS tracker er en god ting å ha når man har en perle som dette Typisk det, folk legger flere titusener i bilen sin, men aldri i sånt utstyr ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsm3 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Påtide slike blir tatt! Håper dere finner ut av det og at bilen blir funnet. Her må øyne og ører holdes open! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 TRAGISK! skal følge med på andre siden av fjorden! er mer enn gjerne personlig med på å ta de idiotene som stjal den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Så en rød M3 på henger i kr.sand i dag tidlig 7 tiden ca. om den hadde hvite felger fikk jeg ikke med meg, var i koma Høres ikke bra ut. Tro om det er noen kameraer som kan ha snappet opp dette da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Så en rød M3 på henger i kr.sand i dag tidlig 7 tiden ca. om den hadde hvite felger fikk jeg ikke med meg, var i koma Høres ikke bra ut. Tro om det er noen kameraer som kan ha snappet opp dette da ? Hvis den er stjålet i Ålesund i natt, skal det ikke da holde hardt å komme til Kr.Sand i 7 tiden?? Raskt søk på gulesider viste ca 10timer fra ålesund til Kr.Sand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg