Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hipp hipp hurra for politi som gjør alt dem kan for å ta noen biler på et lite område, istede for å ta tyver og bråkmakere.

Skrevet

politi var på pletten raskt! Senere dro vi til Jessheim, tok ikke lange tida før dem var der og, men de aksepterte at vi var der, men politiet sjekka ettervert biler som kjørte fra område fortløpende.

Skrevet
politi var på pletten raskt! Senere dro vi til Jessheim, tok ikke lange tida før dem var der og, men de aksepterte at vi var der, men politiet sjekka ettervert biler som kjørte fra område fortløpende.

ere mulig #-o hva f... feiler det politiet i områdene der?

var en tid de var helt rabiate her også, men de ga seg når de skjønte at ingen kom til å gi seg her...

Skrevet

Var usikker på veien selv så fant en bimmer og slang meg etter den og kom frem, Takk til han ;) Kjørte inn veien til hallen, så mange kom motsatt vei. Klokken var ca. 21:15 tenker jeg, og så fort at politiet sto der. Vinket folk ut og ingen fikk kjøre inn på plassen, det så uansett fult ut. Kjørte rett frem 100m eller noe og fant en liten frustrert men hyggelig gjeng jeg følte tok meg godt imot, de snakket om å dra til Jessheim. Hang meg på men fant ut i en rundkjøring at jeg var litt trøtt og orket ikke så dro hjem.

Teit av politiet ja, ingen bråket som jeg skjønte. Hadde vært bedre om de heller bare hadde vært der å sett ann situasjonen litt om det ble bråk eller ikke..

Men det var jo ganske mange biler, jeg er imponert ;) Og ble nok hyggelig i Jessheim.

Skrevet

Ikke for å gjøre dette til noen spottetråd, men noen som veit hvem de folka jeg prata med var? :P

Vi stod nederst i ene hjørnet (Mot veien), han kjørte en 7 serie som lignet på gamle e30'ene (Eneste jeg forbinder fronten med).

Han virka litt småsur når jeg kalte bilen en e30.. btw, fyren er fra mortensrud afaik..

Skrevet
Ikke for å gjøre dette til noen spottetråd, men noen som veit hvem de folka jeg prata med var? :P

Vi stod nederst i ene hjørnet (Mot veien), han kjørte en 7 serie som lignet på gamle e30'ene (Eneste jeg forbinder fronten med).

Han virka litt småsur når jeg kalte bilen en e30.. btw, fyren er fra mortensrud afaik..

er det så rart? tenk å kjøre skikkelig bli og bli assosiert med det verste :P skjønner han godt.

Skrevet

Han med den 7-Serie E32 er på forumet her ja, har manuell kasse! Skjønner meget meget godt at han ble litt fornerma! E32 er en mye mer prestisjebil enn E30 som er en bitteliten bil iforhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...