miktor Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Er det noken her inne som har erfaringer med Ditec Lakkonservering? bra?dårli? sei di meining:D takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Kva slags bil gjelder dette? Viss den ikkje er 100% ny, so må den maskinpoleres. Og der er det nok ikkje alltid at det blir gjort bra jobb! Og lakkforseglingen varer ikkje akkurat i 5 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 det gjelder 04 mod 320d m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Om Ditec er bra eller dårlig avhengig av hva slags resultat du er ute etter. Etter det lille jeg har sett av Ditecbehandling så blir minimalt med riper fjernet og resultatet varer ikke i 5år. Om du vil ha fjernet riper og andre defekter i lakken er ikke Ditec veien og gå, men om du vil ha en bil som ser blank ut på litt avstand kan Ditec være det rette. Personlig kommer jeg aldri til å kjøre bilen min på en slik behandling, men jeg synes det er ganske greit tidsfordriv å gnikke på bilen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå