jon///M Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 heisann. jeg har montert coilovers på min e34 m5, og for og få på di orginale m5 felgene så må jeg bruke spacere forran. men det jeg da lurer på er hva vil biltilsynet si om jeg kommer på godkjenningen med spacer montert?
vetu03 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Har ingen erfaring med det.. Men jeg har ihvertfall TUV godkjente spacere liggende til min, så skulle tro det ikke burde vært noe problem da!
jon///M Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 jeg er litt usikker pga at det har jo med sporvidde endring og gjøre, og jeg trodde at spacere er fy fy ifølge bt..
tha stiffmaister Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Eneste du oppnår med å kjøre inn hos bt med spacere , er å bli avskilta desverre
jon///M Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 nå har ikke jeg skilt enda uansett. men da får jeg bare prøve og skaffe andre felger. har sendt mail til claus på felgen-garage i tyskland..
Torek Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Har spacerne tuv godkjenning og i tillegg ikke øker sporvidden med mer enn 15 mm skal det gå fint.
stigln Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 tuv godkjente spacere går igjennom hos biltilsynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå