jailbait Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Selger min BMW 318is cab - '95 modell. Km 208000. Den er ikke godkjent som 318is, da jeg ikke har hatt tid. Men det skal ikke være noe problem å få den godkjent Selges HBO 50 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Hvor i landet står denne? Kan du være intressert i å bytte i E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jailbait Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Den står ikke så langt fra Bergen Jeg er ute etter en bil jeg kan kjøre til skianlegget med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 er det noe mulighet for at du kunne fått den EU godkjent da jeg har hatt dårlige erfaringer med dette før når selger sier det er sikkert ingen problem=) ellers veldig interessert=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jailbait Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Det finnes faktisk ikke en trafikkstasjon i min kommune.. Derfor jeg ikke har ordna det enda, men skal se om jeg får tatt meg fri en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 innbytte? http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=24253342 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jailbait Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Den var jo faktisk ganske awesome! Hvor mye skal du evt ha imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 40 mellom så har vi en deal. Da kan jeg dekke omregg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jailbait Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 ATV kunne helt klart vært et artig verktøy, men jeg kommer nok ikke å legge 90 000,-i noe slikt. Takker for interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jailbait Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 er det noe mulighet for at du kunne fått den EU godkjent da jeg har hatt dårlige erfaringer med dette før når selger sier det er sikkert ingen problem=) ellers veldig interessert=) Jeg sliter med å ta fri den nærmeste tiden, så vet ikke om jeg får anledning til å godkjenne den. Den er "EU-godkjent" den har bare ikke vært inne til biltilsynet etter ombygging (ikke utført av meg). Eksos må nok sveises litt på sikt, men funker greit slik som den er. Har du tid til å godkjenne den og fikse eksosen, er dette helt klart en bil du kan selge for mer enn 50 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå