kaihore Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Har litt deler jeg ikke har bruk for, så tenkte bare å selge det for den som er intrisert: -BMW business spiller, type blaupungt, modellnavn BP 9272. -To sett med orginalhøytalere -Alu felger med nye piggfrie dekk, 15" -Alt av orginale blinklys rundt om på bilen -Orginalspeil -Har også en grå frontfanger fra facelift med en pitteliten skade om noen skulle vere intrisert. -camberstag bak -Storeforingene bakstilling nye i poser fra gs Tlf 41083689
kaihore Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Har du hvite baklykter? desverre, derfor jeg selger mine, for jeg skal ha meg det
kaihore Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Ka skal du ha for BMW business spiller? 1000inkl frakt?
andr013 Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Har en 316i e46. Regner med spilleren passer ?. Prisen høres greit ut. Evnt. 800 uten frakt ?
Egil-s Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Kunne du tatt bilde av koblingspunktene bak på spilleren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå