SweetBMW Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Kjapt spm til dere, funker turtalls biten deres hele veien ned til 8k? Eller stopper den på 6,5 på måleren? Fikk prøve en M3 cluster her og da stoppa turtallet mitt på 6,5k, men er det fordi jeg har firer og ikke sekser motor? Bare lurte fordi hvis det ikke går hele veien ned når jeg kjører så er det ikke noe poeng i å bytte :=) \\Tommi
magnusble Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 det viser 1/3 får lite. 5000 omdreininger tilsvarer ca 7500 omdreininger
SweetBMW Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Hmm, ja men hakke du 318? det er jo firesyl, lurte på folk med 6 syl
magnusble Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Om du har 6 cyl skal det vise riktig. Går hele veien på m3
SweetBMW Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Ja okei takk, var svaret jeg var ute etter. Mente jeg har sett det før i bilen til en bruker her inne , men siden fyren ikke svarer meg (ROBIN!) så tenkte jeg spørre her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå